news08.net/ads.txt

כתב אישום: שני קטינים מאילת תקפו באלימות פיזית אדם אחר

בתום חקירה של שוטרי מחלק הנוער באילת הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד 2 קטינים שתקפו אדם אחר באילת במספר מועדים שונים.

בתחילת חודש יולי התקבלה תלונה במשטרת ישראל ע”י תושב אילת בשנות ה-30 לחייו שסיפר כי צמד קטינים (15,16) שאינו מכיר תקף אותו ברחוב ובביתו במספר מועדים שונים. על-פי כתב האישום ,המתלונן טען כי ירק על הארץ , אז חשדו בו הקטינים שהוא ירק עליהם והחלו לזרוק עליו אבנים. מאז הגיעו לביתו בשני מועדים שונים ותקפו אותו באלימות פיזית. באחת הפעמים הקישו על דלת ביתו וקראו “משטרה” וכאשר פתח את הדלת נכנסו לביתו ותקפו אותו.

חוקרי הנוער של משטרת ישראל באילת פתחו בחקירה עד אשר הצליחו לגלות את זהות הקטינים ועצרו אותם. בתום חקירה בת חמישה ימים הועבר חומר החקירה לתובע נוער של יחידת התביעות של משטרת ישראל והוגש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן