news08.net/ads.txt

כ-100 בני אדם השתתפו במחאת הדגלים השחורים בפארק המדע ברחובות; הרן יקיר: “אחת הדרכים האפקטיביות זה להפגין ברחובות” – וידאו בכתבה

כמאה בני אדם השתתפו אמש (שבת) במחאת “הדגלים השחורים” בצומת פארק המדע ברחובות, במקביל לעשרות צמתים מרכזיים ברחבי הארץ. המפגינים קראו להתפטרותו של נתניהו, פתיחת חקירת פרשת הצוללות, וכן לשחרורו של בכיר חיל האוויר לשעבר ואחד ממובילי המחאה, תא”ל (במיל’) אמיר השכל, שנעצר כשהפגין נגד שחיתות שלטונית. דיון בעניינו של השכל יערך בבית משפט השלום בירושלים.

הרן יקיר, פעיל חברתית, לקח חלק בהפגנה שנערכה בפארק המדע. “היו מספר מוקדים ברחובות – מכון ויצמן, בגשר מעל דרך הים. לקחו חלק גם תושבי נס ציונה עמנו, קיבלנו קריאות ‘רק ביבי’ אבל זה צפוי. המשטרה הגיעה אך לא הייתה שום אינטראקציה”.

המפגינים קראו “למושחת אין מנדט”, “אמיר השכל גיבור ישראל” ו-“אוחנה מושחת”. המוחים הניפו שלטים עם הכיתוב “כולנו אמיר השכל, לא תשתיקו אותנו”, “נתניהו מרקיב את ישראל”, “נאשם בפלילים לא יכהן כראש ממשלה” ו-“חקירה עכשיו”. בין המשתתפים היו גם מספר ילדים שקראו “די לשחיתות”, כשבידם שלטים. הרן הוסיף. “המסר עבר לדעתי. אין הרבה דרכים להביע את המחאה שלנו. אחת הדרכים האפקטיביות זה לצאת לרחובות ולהפגין”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן