news08.net/ads.txt

כ-100 תלמידים מיבנה קיבלו מחשב במסגרת תכנית “מחשב לכל ילד”

כ-100 תלמידים מבתי הספר היסודיים והעל-יסודיים קיבלו בסוף השבוע לביתם מחשב, זאת במסגרת פרויקט “מחשב לכל ילד” שהינו יוזמה משותפת של עיריית יבנה ומשרד ראש הממשלה. המחשבים נועדו לסייע בקידומם החינוכי- טכנולוגי ויאפשר לתלמידים לרכוש מיומנויות שימוש במחשב והתחברות למאגרי מידע.

ראש עיריית יבנה, צבי גוב-ארי, אישר את התכנית במסגרתה חולקו המחשבים לילדי העיר במימון משותף של העירייה ומשרד ראש הממשלה. המחשב הינו אמצעי מרכזי וחשוב בעולם הטכנולוגי והעתידי ועל כן חשוב ואפשר לתלמידים חשיפה לעולם זה ולמניעת פערים. השימוש במחשב נועד למטרות לימוד, פיתוח חשיבה יוצרת והתחברות למאגרי מידע.

המחשבים חולקו לאחר הליך מיון וקביעת זכאות בוועדת היגוי אשר קבעה את סדרי העדיפויות לחלוקה תוך התייעצות עם אגף החינוך ומנהלי בתי הספר. חשוב לציין כי כל ערכת מחשב כוללת הדרכה, חומרה, תוכנה, אחריות ושירות.

ראש העיר, צבי גוב-ארי: “המיזם תורם לחשיבה יוצרת, צמצום הפער הדיגיטאלי ומאפשר לתלמידים לרכוש מיומנויות שימוש במחשב והתחברות למאגרי מידע. בעידן של היום המחשב והאינטרנט אינם מותרות, אלא כלי עבודה הנחוץ ללמידה ולעבודה”. ראש העיר הודה לצוות אגף החינוך על התגייסותם למאמץ שיאפשר לתלמידים, שאין בבתיהם מחשב, להתחבר לעולם המידע, לרכוש מיומנות טכנולוגית ולהגדיל בכך את סיכוייהם להצליח בעתיד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן