news08.net/ads.txt

כ-270 דו”חות נרשמו ברחובות בגין השלכת פסולת שלא במקומות או בזמני הפינוי הקבועים לכך. מרקוביץ’: “האכיפה תתוגבר לקראת פסח”

למעלה מ-500 תושבים שעברו על חוקי איכות הסביבה והניקיון, קיבלו קנסות בחודשיים האחרונים – את הנתון הזה מעלה הבוקר (רביעי) ברשומה ברשת החברתית סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’, אשר מוסיף כי למעלה ממחצית הדו”חות, כ-270, נרשמו בגין השלכת פסולת, גזם וקרטונים, שלא במקומות או בזמני הפינוי הקבועים לכך – “וזה לא נגמר רק בפסולת אלא בעוד עשרות קנסות שנרשמו בגין נזקים לפארקים וגינות, צואת כלבים, חניות על מדרכות, פסולת בניין ועוד”.

מרקוביץ’ ממשיך ומשתף את הציבור כל העת באמצעות חשבונותיו בפייסבוק ובאינסטגרם. לדבריו, “יצאנו לאכיפה רחבה, בהובלת אגף תנועה, פיקוח ושיטור עירוני כי המרחב הציבורי שייך לציבור ולא נאפשר לאדם פרטי כזה או אחר לקחת את החוק לידיים. האכיפה נמשכת ואף תתוגבר, במיוחד לרגל חג הפסח – ובמקביל נמשיך להגביר את פעולות הניקיון. אלו המדרכות שלנו, הגינות שלנו, הרחובות שלנו, השכונות שלנו וזו רחובות שלנו, של כולנו- ממשיכים להוביל שינוי בחזות העיר”.

תושבי רחובות, מעוניינים לקבל הודעות שוטפות ומידע עדכני על העיר בוואטסאפ? ליחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן