כ-284 תושבים נבדקו בגן יבנה: מתוכם 37 גננות, 93 מורים

המלחמה בקורונה בגן יבנה נמשכת ביתר שאת וזוכה להצלחה גדולה בהובלתו של ראש המועצה, דרור אהרון, ובעבודה משותפת עם כלל מחלקות המועצה, התושבים ופיקוד העורף. 

ביום ראשון (1.11) התבשרנו על כך שנתוני התחלואה בגן יבנה ממשיכים לרדת ועומדים על 8 חולים מאומתים בלבד ו-32 מבודדים. הנתונים החיוביים איפשרו, בין היתר, לפתוח את מערכת החינוך לכיתות א’-ד’ בצורה חלקית ובהתאם להגבלות. 

על מנת לשמור על המצב ולנטר באופן הדוק את רמת התחלואה ביישוב פנה ראש המועצה, דרור אהרון, באמצעות היקל”רית, לירן אשכנזי, אל פיקוד העורף בבקשה לבצע ביישוב בדיקות לגננות ולסייעות בגני הילדים, כמו גם, לתושבי היישוב. 

ביום שישי האחרון המהלך יצא לפועל והוקם מתחם בדיקות קורונה בהפעלת אגף הביטחון ביישוב יחד עם נציגי פיקוד העורף. במתחם בוצעו בדיקות לתושבי היישוב ולאנשי מחלקת החינוך בכדי להוריד את הסיכון לתחלואה כמה שיותר. סה”כ נבדקו 284 תושבים מתוכם 37 גננות 93 מורים ועד כה לא נמצאו מקרים חיוביים.  

ראש המועצה, דרור אהרון: “אני רוצה להודות לפיקוד העורף ולגורמים המקשרים אליו בגן יבנה על הסיוע בהבאת ניידת הבדיקות. אני שמח שרבים מתושבי גן יבנה נענו למיזם וכך גם מאות מעובדי מערכת החינוך שנבדקו ונמצאו כבריאים ושליליים לנגיף. באמצעות הניטור נוכל לשמור על הבריאות של כולנו ולנאפשר פתיחה רציפה של מערכת החינוך לאורך זמן” .

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן