news08.net/ads.txt

כ-557 מחשבים חולקו לעובדי ההוראה בקרית גת

בטקס שנערך השבוע באופן מקוון בהנחייתה של זהבה גור מנהלת אגף החינוך השתתפו ראש העיר אבירם דהרי , מזכ”לית ההסתדרות יפה בן דוד, סגנית ראש העיר ויו”ר ההסתדרות במרחב מוריה זגורי , המשנה לראש העיר עו”ד חיים אברג’ל הממונה על החינוך, מנכ”לית העירייה רבקה בוזגלו, אורי בן ארי מייסד קרן אתנה ונציגי הגורמים השותפים בתכנית.

נאוה רוטנברג מנהלת מרכז מתי”א בקרית גת קראה את אמנת התכנית בהיבטי החינוך המיוחד בקרית גת . זהבה גור ברכה את עובדות ההוראה בחינוך המיוחד וציינה : אני מבקשת להודות לכן  נשות החינוך המיוחד, על עבודתכן המצוינת והמסורה במתן מענה מיטבי לתלמידים עם צרכים מיוחדים .עבודתכן עבודת קודש!

ראש העיר אבירם דהרי סיפר על הגידול האינטנסיבי במצבת הלומדים במערכת החינוך העירונית ובהתאם גם המענים הנדרשים לגני ילדים וכתות לימוד לילדים ותלמידים עם צרכים מיוחדים בדיוק היום הנחנו אבן פינה לאשכול גנים ברובע ההעפלה שחלקו יאכלס גני חינוך מיוחד.

יפה בן דוד ציינה לשבח את עבודתן המסורה של מורות וגנות החינוך המיוחד המצליחות לקדם את הילדים ולנטוע בהוריהם כוחות ויכולות להתמודד ולקדם את הילדים על אף הקשיים הכרוכים בכך. מוריה זגורי סגנית ראש העיר הודתה למזכ”לית ההסתדרות יפה בן דוד על הליווי המיוחד, הסיוע וההיענות לצרכי עובדי ההוראה מכל בחינה. “התכנית הזו היא דוגמא לשיתוף פעולה מצויין בין כל השותפים למען המורים העושים מלאכת קודש ולמען התלמידים , אין מטרה ראוייה מזו”, מוריה ביקשה להרחיב את התכנית לציבור מורי חטיבות הביניים בעיר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן