news08.net/ads.txt

לאור ההתייקרות במשק מחסני השוק בצעד חסר תקדים 33 אגורות לגליל נייר טואלט

 

 

לאור גל ההתייקרות השוטף את המשק אליה התווספה גם קטגוריית נייר הטואלט, רשת מחסני השוק,בצעד חסר תקדים:תציע בכל סניפי הרשת למשך שבוע ימים נייר טואלט טאץ’30 גלילים, במחיר של 9.90 ₪ בלבד מוגבל ל- 2 יחידות ללקוח בקניה מעל 199 ₪

בנוסף למבצע נייר טואלט, הרשת החלה במסע מבצעים רחב לקראת חגי תשרי, בין המוצרים שבמבצע בשרים, דבש, שמן, אורז, שתיה קלה, ירקות קפואים ויינות. רשת מחסני השוק, בבעלות משפחות נעמן וכהן, היא אחת מרשתות השיווק הגדולות והמובילות בישראל ומונה 62 סניפים ברחבי הארץ. בשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ וסניפיה הוסבו  לסניפי “מחסני השוק בשבילך”.הרשת מפעילה מועדון לקוחות פעיל המונה קרוב לחצי מיליון לקוחות.

מהנהלת רשת מחסני השוק, נמסר “נייר טואלט הוא מוצר צריכה בסיסי שבכל בית אב צורכים אותו ללא יוצא מן הכלל.מדובר באחד המוצרים עם מחזור המכירות הכי גדול בישראל ואחוז החדירה של מוצר זה הוא מהגבוהים בעולם ונושק ל-99%. היקף הצריכה השנתי של נייר טואלט בישראל מבחינה כמותית עומד על 40 מיליון יחידות בשנה ומבחינה כספית, קטגוריה זו מגלגלת  1.2 מיליארד שקל בשנה”. עוד הוסיפו ברשת “נייר טואלט הוא אינו מוצר שניתן לוותר עליו בשום צורה בכדי להוזיל סל קניות ועל כן, מצאנו צורך לתת מענה שיאפשר למשפחות להצטייד עם אלטרנטיבה ראויה במחיר חסר תקדים לאריזת 30 גלילים, כשהעלות לגליל עומדת על 33 אגורות. עד היום, מבצע אטרקטיבי בענף הוגדר כשהוא מתמחר גליל בשקל, כך שזו בהחלטהטבה המעודדת לצרכנות נבונה”.

מחסני השוק  מפעילה אתר סחר מתקדם במקביל לסניפיה וכן, מציעה כרטיס אשראי עצמאי wincard+ בשיתוף חברת max, המשלב הטבות כלליות ומבצעים אטרקטיביים של הרשת. מחסני השוק, מפעילה מועדון לקוחות חזק ופעיל המונה כחצי מיליון לקוחות.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן