news08.net/ads.txt

לאחר החג: איריס שיפריס תסיים את תפקידה כמנהלת אגף הרווחה

מנהלת האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות, אירית שיפריס, תסיים את תפקידה – לאחר חג הסוכות – כך נודע היום (חמישי) לחדשות אפס שמונה.

**

ובלי קשר לבשורה המשמעותית, בשבועות האחרונים יצא לפועל פרויקט מיוחד מטעם המחלקה לרווחת האזרח המבוגר: נופש לניצולי שואה תושבי העיר, בים המלח כאשר לחלקם זו הייתה הפעם הראשונה. המחלקה לרווחת האזרח המבוגר באגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות אחראית, בין היתר, על הטיפול בניצולי שואה, כשר מחובתה לסייע ולתמוך בניצולי השואה תושבי רחובות.

בין הפרויקטים אשר אמורים לסייע לניצולי השואה ליהנות בחיי היומיום, גם הפרויקט להפגת בדידות. במסגרת זו יצאו 52 קשישים ניצולי שואה לנופש ופעילויות מגבשות בים המלח. העובדת הסוציאלית מירב מייסנר האמונה על הטיפול בניצולי שואה במחלקה,  איתרה את הניצולים, נפגשה עמם, בנתה תכנית המתאימה עבורם ואף ליוותה אותם במהלך הנופש עם רכזת המועדון לניצולי שואה סבטלנה אלתרמן.

לדברי עו”ס מירב מייסנר, “פרויקט ייחודי זה הינו בעל חשיבות רבה לאוכלוסיית ניצולי השואה בעיר. זו הייתה זכות עבורנו להוציאו לפועל. התודות הבלתי פוסקות וההערכה הרבה מהקשישים שחלקם הרב אף ציין בפנינו שזו הפעם הראשונה שיצאו לנופש – הצביעו על כך שמדובר בפרוייקט נחוץ ומוצדק”.

יוסף גרופמן, שיצא עם אשתו דינה לטיול, סיפר בהתרגשות: “אני ניצול שואה, הייתי בגטו, ואני ואשתי רוצים לומר שזה היה טיול בלתי נשכח, אנחנו לא צעירים, וזה היה עבורנו מאוד מיוחד”.

אירית שיפריס, שגאמור מסיימת את פועלה כמנהלת האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות סיכמה כי “הפעילות הייחודית לאוכלוסיית ניצולי השואה התאפשרה הודות למימון משרד הרווחה והשירותים החברתיים ועיריית רחובות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן