news08.net/ads.txt

לאחר המתנה בת שנתיים: 400 תלמידי ביה״ס סיני החלו ללמוד במשכנם החדש

 

בתום שנתיים של בנייה נכנסו ביום שישי בבוקר 400 תלמידים אל משכנם החדש –  בית הספר סיני בשכונת אפרים, אשר נחנך במעמד ראש העיר רחמים מלול וסגנו, מחזיק תיק החינוך זהר בלום אשר התכבדו בקביעת המזוזה וגזירת הסרט וכן שרה והב, מנהלת מחלקת החינוך היסודי המלווה את בית הספר מקרוב והורי תלמידים.

בית הספר סיני שכן במבנה ישן ובשנים האחרונות לאחר מינויו של המנהל עמנואל סברי הפך לאבן שואבת. במשך שנים נלחמו ראש העיר וסגנו להביא לתקצוב מתאים ואישורי משרד החינוך להריסת המבנה הישן ובניית המבנה החדש. בתום שנתיים של בנייה, נחנך המבנה החדש בהתרגשות גדולה של התלמידים, ההורים והצוות.
ראש העיר נשא דברים ופנה לתלמידים: ״חשוב לנו שתתקדמו בהישגים החינוכיים והלימודיים והערכיים”. לאחר מכן פנה להנהלת בית הספר, למורים ולהורים ואמר: “נמשיך לבנות עוד בתי ספר וגני ילדים ברחובות למען חינוך הילדים. תמיד נעמוד לרשותכם״. סגן ראש העיר, זהר בלום הוסיף: ״נחדש את כל בתי הספר בשכונות הקיימות, יחד עם בניית בתי ספר חדשים גם בשכונות החדשות״.
מנהל בית הספר, עמנואל סברי, הודה לחברת אפלייד מטריאלס, המאמצת את בית הספר מזה ארבע שנים כאשר עובדיה מתנדבים בחונכות על בסיס שבועי ובאופן עקבי עם תלמידי בית הספר וכן יוזמים פעילויות עבור בית הספר. סברי הזמין את נציג החברה, ערד נבט לשאת דברים. נבט אמר: ״נמשיך לחבק את בית הספר ולצעוד קדימה בשיתוף פעולה עם עיריית רחובות״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן