news08.net/ads.txt

לאחר חקירה מאומצת: המשטרה תפסה פורץ לרכב שגנב 70,000 שקלים

משטרה

תושב חולון נעצר בחשד שפרץ לרכב בצומת בילו וגנב מתוכו כסף מזומן בסך שבעים אלף שקלים. החשוד נעצר לאחר חקירה מאומצת של המשטרה אחר החשוד במסגרתה נאספו סרטונים ממצלמות אבטחה באחת מתחנות הדלק בה נראו הקורבן והחשוד בסביבתו.

החשוד הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון שם טען סנגורו כי מדובר בעבירה ראשונה לאחר תשע שנים בהם היה נקי מכל חטא. לדבריו, החשוד הודה ולפיכך ביקש לשחררו. נציג המשטרה ביקש מהשופט גיא אבנון, להאריך את מעצרו בארבעה ימים נוספים בכדי לאפשר למשטרה להמשיך לחקור את המקרה עד תום ולעלות על עקבות חשודים נוספים שככל הנראה היו שותפים לביצוע השוד.

מהחקירה עלה כי הקורבן קיבל את הכסף לידיו בעיר אשדוד, שם פגש בו החשוד ולטענת המשטרה הוא עקב אחריו עד להגעתו בצומת בילו שם הוא פרץ לרכבו וגנב את שבעים אלף השקלים. השופט אבנון האריך את מעצרו בשלושה ימים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן