news08.net/ads.txt

לאחר ניסיון ההתנקשות: עיריית לוד תסייע בשיפוץ ובצביעה ברחוב אקסודוס

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו וח”כ אופיר סופר הגיעו לתמוך בתושבי שכונת רמת אשכול לאחר פיצות מכונית התופת ביום חמישי האחרון ברחוב אקסודוס. כאמור, ניסיון ההתנקשות בנס גדול לא פגע בדיירים ברחוב. רביבו הבהיר כי העירייה תסייע בשיפוץ הבניין ואף הניח את גורמי הרווחה להעניק סיוע לתושבים.
רביבו שהתלווה עם ח”כ אופיר סופר, לקח את הנושא ברצינות והתריע כי ניסיון ההתנקשות מדומה לפיגוע במונחים של טרור. “אף שהמדובר באירוע על רקע פלילי, מתעקש לקרוא לזה פיגוע ולהשתמש במונחים של טרור, מחבלים ומכונית תופת”.
עוד הוסיף: “אני דורש מהממשלה לקדם חקיקה שתכיר בנפגעי טרור פלילי כנפגעי פעולות איבה כדי שתושבים שנפגעו על לא עוול בכפם, יקבלו את מלוא הפיצוי מהמדינה. הבטחתי לדיירי הבניין שנפגע כי העירייה תסייע בשיפוץ ובצביעה וכן הנחתי את גורמי הרווחה להעניק את מלוא הסיוע לתושבים היקרים. העסק הזה של הטרור הפלילי בחברה הערבית שפוגע בחפים מפשע וזורע בהלה, לא יכול להימשך, נדרשים כאן אלפי כוחות ומעורבות שב”כ, ואמשיך בכל הכוח כדי שהנושא החמור הזה לא ירד מסדר היום”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן