לאחר שחשף שחיתויות בקריית שמונה: חגי קול נבחר לתפקיד מהנדס המועצה האזורית באר טוביה

אם שמו של חגי קול, שנבחר פה אחד לתפקיד מהנדס הרשות ומהנדס הוועדה המקומית לתכנון ובניה במועצה האזורית באר טוביה, מוכר לכם, כנראה שאינכם טועים מדובר באותו חגי קול שחשף שחיתויות בקריית שמונה. קול מונה במקומו של אינג’ איסקו יצחק משה, שאייש את התפקיד בשש השנים האחרונות. “אני מודה על האמון והבחירה בי לתפקיד מהנדס הרשות”, אמר קול. “אעשה כמיטב יכולתי יחד עם ראש המועצה והצוות המקצועי כדי לעמוד באתגרים הניצבים בפניי, ולפעול למען פיתוח המועצה האזורית באר טוביה וקידומה”.

קול בן ה-47, תושב ירושלים, נשוי ואב לשניים. הוא בעל תואר ראשון בהנדסת מבנים ותואר שני בהנדסת בטיחות. יש לו רזומה נרחב בהנדסה ובניהול, כיהן כמהנדס ברשות המקומית קריית שמונה ובאזור, שימש כמהנדס הראשי של המחלקה למבנים מסוכנים בעיריית ירושלים, ומילא תפקידים נוספים בתחום ההנדסה, עליהם זכה לשבחים על עבודתו המקצועית. בחירתו הייתה פה אחד בוועדת הבחינה לתפקיד מהנדס הרשות ותנאי העסקתו יובאו לאישור המליאה הקרובה.

במהלך עבודתו כמהנדס ברשות המקומית קריית שמונה, חשף מעשי שחיתויות חמורים בעירייה וניסה למנוע אותם. הוא קיבל צו הגנה לחושפי שחיתויות ממבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, השופט (בדימוס) יוסף חיים שפירא, לאחר שטען כי העירייה פעלה לפגוע בו ולהביא לסיום העסקתו, עם חשיפת מעשי השחיתות ברשות. לאחר שדבריו אומתו, עיריית קריית שמונה אולצה לשלם לקול סכום פיצויים בגובה 700,000 שקלים.

קובי אביבי, ראש המועצה האזורית באר טוביה, אמר לחדשות 08: “חגי הוא מהנדס ישר ומקצועי, שפועל בהתאם לאינטרס הציבורי ולטוהר המידות, ואני משוכנע כי ניסיונו רב השנים וכישוריו יסייעו לו להתמודד עם האתגרים החשובים בתחום התכנון והבנייה המצפים לנו בשנים הקרובות. בהזדמנות זאת אבקש להודות למהנדס הרשות היוצא אינג’ איסקו יצחק משה על פועלו למען באר טוביה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן