news08.net/ads.txt

לאחר שיחה עם שר הבריאות יולי אדלשטיין – ילדי קרית מלאכי ימשיכו להישאר בבית

ללו זוהר ראש עירית קרית מלאכי שיתף לפני הערב (ראשון) את התושבים וציין כי “לפני זמן קצר סיימתי שיחה עם שר הבריאות יולי אדלשטיין. הסברתי לו את הסיטואציה בה נמצאת קריית מלאכי עם ציון רמזור 7 ובמגמת ירידה ואת המאמצים שלנו להגדיל את מספר המתחסנים. ביקשתי שנוכל להחזיר את הלימודים לשגרה או לכל הפחות לתוך הכיתות והגנים. שר הבריאות אמר בכאב כי לא ניתן לשנות את ההנחיות עבור קריית מלאכי, אך עודד אותי לקראת ישיבת הממשלה ביום רביעי. שר החינוך יואב גלנט גם שוחח איתי והסביר כי לא ניתן לשנות את ההנחיות למרות שהמדדים לטובתנו.

זוהר הוסיף פניה להורים: “הקורונה הביאה איתה אי ודאות גדולה וחוסר בהירות בהנחיות. הציון היומי של קריית מלאכי הוא 6.97, אך הצבע השבועי שנקבע ביום שלישי שעבר הוא אדום. לכן הלימודים יכולים להתנהל רק בשטח פתוח עד 20 בכל קבוצה.
קיימתי ישיבה היום עם מנכ”ל העירייה, מנהל אגף החינוך, הפרוייקטור אל”מ אלי בוקובזה ועם אורן אוזן יו”ר ועד ההורים. אתם התושבים אחראים במידה רבה לכך שאחוז המתחסנים עלה בשבועיים האחרונים ואני גאה בכם. אנו נצטרך לעבור את השבוע הזה באותה מתכונת וכולי תקווה כי בישיבת הממשלה כל המדדים יהיו לטובתנו ונוכל לחזור ללימודים סדירים כמה שיותר מהר. זה חשוב לתלמידים, זה חשוב להורים, זה חשוב לכולנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן