news08.net/ads.txt

לאחר תכנונים רבים: החלו העבודות לשדרוג גן הפלסטיק במרכז העיר

לאחר תכנונים מרובים, סיורים ומפגשים לשיתוף והתייעצות עם ציבור התושבים, הבוקר (21.6) החלו העבודות לשדרוג גן הפלסטיק (גן גורודסקי) השוכן במרכז העיר. הגן ייהרס לחלוטין ועל שטחו תקים עיריית רחובות גן חדש ומשודרג שישרת את כלל תושבי האזור.

 

העבודות המקיפות על גן הפלסטיק הוותיק יכללו החלפת ריצופים, שינוי תוואי שבילי הגן ושינויים טופוגרפיים, כמו כן גם את הקמת המתחמים הבאים:

 שני מתחמי משחק מרכזיים:

מתחם מרכזי בגודל של כ- 280 מ”ר הכולל מתקנים אתגריים (חבלי טיפוס, קירות טיפוס וכו’).

  • מתחם מתקני משחק נוסף, בגודל של כ- 470 מ”ר לכיוון רח’ בר שאול, לבוגרים ולפעוטות הכולל: מתקנים משולבים לבוגרים ולפעוטות ומתקנים נלווים כגון: חצובת נדנדות, נדנדת “עלה ורד”, קרוסלה וכו’. 

שני מתחמי כושר:

מתחם מתקני כושר פונקציונליים בגודל של כ- 70 מ”ר, בחלקו  הצפוני של הגן. המתחם יכלול: מתקני מתח, מקבילים, סולמות טיפוס  וכו’. 

מתחם כושר רב תכליתי בגודל של כ- 100 מ”ר מתוכנן בצדו הדרום   מזרחי של הגן, לכיוון רח’ בר שאול. המתחם יכלול: מתקנים לאימון ידיים, כתפיים, רגלים וכו’.

בנוסף, יוקם בצידו המזרחי של הגן מסלול בימבות לפעוטות, יותקנו מפרשי הצללה על מתחמי הכושר, יוספו מקומות חנייה ויבוצעו עבודות גינון והשקיה הכוללות הקמת מערכת השקיה חדשה, שתילת מדשאות, צמחייה ונטיעת עצים. לקראת תום העבודות יוצבו בגן  המתחדש עמודי תאורה חדשים, מצלמות אבטחה ושילוט וגידור.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן