news08.net/ads.txt

לאחר תלונות על ריח חריף: דיון דחוף בעקבות הדליפה במתקני קצא”א

ועדת המשנה לענייני הנגב בראשות חה”כ שלמה קרעי, תקיים דיון דחוף ביום שלישי הקרוב. הדליפה, שגרמה לתושבי יבנה, אשדוד וגן יבנה לחוש ברע, התרחשה ביום חמישי האחרון שהיה גשום וסוער.

כזכור, מאות תושבים בדרום התלוננו ביום חמישי על מחנק וריח חריג בעקבות דליפת דלק שהתרחשה במתקן של חברת קו צינור אירופה אסיה (קצא”א), סמוך לאשקלון. מקור הדליפה אותר באחד ממכלי הדלק הגולמי שנמצאים בצדה הצפוני של חוות המכלים, שעל גגו אותרו שאריות של דלק גולמי שהתערבב עם מי גשמים. המשרד להגנת הסביבה פתח בתחקור האירוע.

במוקד החירום של המשרד התקבלו תלונות רבות של תושבי אשדוד, יבנה וגן יבנה החל משעות הבוקר. בעקבות זאת, הגיעו צוותים משולבים של המשרד ואיגוד ערים נפת אשקלון לבדיקת מקור המפגע, ותושבי האזור נקראו לסגור חלונות ולהימנע מפעילות גופנית מאומצת.

יו”ר הוועדה, חה”כ שלמה קרעי אמר לקראת הדיון: “עלינו לבדוק את התקלה ותוצאותיה וגם את פעולותיה של קצא”א. אם תושבים רבים הרגישו רע בעקבות הדליפה, נדרש היה לטפל בכך מיידית ולא לחכות לבוקר. נשמע את תגובת קצא”א בדיון ונברר כיצד הם נערכים להבא שמקרה כזה המסכן את בריאות הציבור לא יחזור על עצמו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן