לאחר 12 ימי חקירה: שלושה עצורים נוספים משכונת קריית משה, בהם חייל צה”ל, בפרשת הדקירה ומתנדב המשטרה שנפצע מירי

חייל צהל

ראשוני: צוות חקירה מרחבי עצר היום (שלישי) שלושה חשודים נוספים אשר מיוחסת להם מעורבות בקטטה ובניסיון לרצח, באירוע אשר התרחש בסמוך לגן המייסדים בעשרה בפברואר, אור ליום שישי.

כזכור, פרצה קטטה בין חבורות של צעירים יוצאי העדה האתיופית במהלכה נדקר אחד המעורבים. שוטרי סיור אשר נקלעו לזירת התקרית ירדו מהניידת והבחינו במספר חשודים הנמלטים בריצה מהמקום.

בין החשודים שהוארך מעצרם: חייל צה"ל
בין החשודים שהוארך מעצרם: חייל צה”ל

מתנדב משטרה החל לרדוף אחר חשוד וברחוב הנביאים התפתח עימות פיסי ביניהם במהלכו נורה המתנדב ברגלו ונפצע קל. באותה התקרית נעצרו ארבעה חשודים ומאז הוטלה החקירה על היחידה המרחבית.

לפנות בוקר פשטו שוטרי היחידה על בתיהם של שלושה חשודים נוספים בשכונת קריית משה. בהארכת הדיון שנערכה בבית משפט השלום בראשון לציון טענה המשטרה כי ברשותם סרטונים המוכיחים את מעורבות החשודים. נציג המשטרה הציג בפני השופט עמית מיכלס את הסרטונים ממכשיר הסלולארי שלו ועל סמך זאת קבע כי קיים חשד סביר הקושר את החשודים למעורבות באירוע. מעצרם של השלושה בני 18 וחצי – לפנ גיוס, 19חייל צה”ל ו-20 הוארך עד ליום ראשון הקרוב.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן