news08.net/ads.txt

לאחר 28 שנה: מפקד בסיס ההדרכה של בה״ד 10, אלוף-משנה דודי צוקרמן מנס ציונה, סיים את תפקידו

אלוף-משנה דודי צוקרמן סיים את שירותו הצבאי לאחר 28 שנים!

בשנת 1994 התגייס דודי לחטיבת הנח״ל. בהמשך, יצא לקורס חובשים וקורס קצינים, ועבר מגוון תחנות במהלך שירותו עד תפקידו האחרון כמפקד בית הספר הצבאי לרפואה. דודי סיפר לנו על חוויותיו מהתפקיד האחרון כמפקד בית הספר הצבאי לרפואה: ״התמקדנו בשיפור ההכשרה על ידי שילוב אמצעים טכנולוגיים. אפילו בנינו אפליקציה ייעודית לכל החיילים בבה״ד, במטרה להצעיד את ההדרכה שלנו קדימה ולשפר אותה ככל שניתן. כמפקד, ראיתי חשיבות בצמצום הנשירה – נלחמנו על כל חניך, שיסיים את הקורס וישרת שירות משמעותי, למרות כל הקשיים. הצלחנו לשלוח לשירות משמעותי כ-70 חניכים נוספים בשנה”.

במהלך כהונתו של דודי כמפקד, רוכזו תחת הבה״ד כלל מסלולי העתודה האקדמית של חיל הרפואה, והוכשרו בו רופאים ורופאות, אחים ואחיות, רופאי שיניים, פיזיותרפיסטים ועוד. על ההתקדמות הטכנולוגית שהוביל בבה״ד יחד עם אנשיו, זכה הבה״ד להכרה כמרכז הדרכה עולמי בעבור ברית נאט״ו – והוא הבסיס הראשון בעולם שזוכה במעמד מכובד זה בתחום הרפואה, וכן הראשון בצה״ל ובמדינת ישראל, שמוכר כמרכז הדרכה ואימונים של הברית.

בנוסף, דודי מספר על הרגעים המיוחדים והמרגשים שזכה לחוות במסגרת שירותו: ״במהלך שירותי נפלה בחלקי הזכות להשתתף בשתי משלחות הומניטריות של חיל הרפואה. בראשונה, שיצאה להאיטי בשנת 2010, שימשתי כקצין האג״ם של המשלחת. בשנייה, שיצאה לפיליפינים בשנת 2013, שימשתי כסגן המפקד. מבחינתי, אין דבר שנותן לי יותר גאווה מאשר להעניק סיוע מציל חיים על מדים, ולייצג את פניה היפות של מדינת ישראל ברחבי העולם”.

פרישתו של דודי מלווה בתחושות של התרגשות והשלמה עם הסוף וכמובן גם פרפרים בבטן מהדרך החדשה שמחכה לו. לאחר השחרור, מתכנן דודי לנוח ולטייל עם אשתו ושלושת ילדיו, תוך חשיבה על קריירת המשך שכוללת מספר חלומות, ביניהם דגש על המשך עשייה בעולמות הרפואה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן