news08.net/ads.txt

לאחר 6 שנים: שמעון מאיר ביטון שליט”א נבחר לכהן כרב הראשי בלוד

אחרי כ-6 שנים שהתפקיד לא היה מאויש, לעיר לוד יש בשעה טובה רב ראשי: הערב (ראשון) הודיע ראש עיריית לוד, יאיר רביבו כי הרב שמעון מאיר ביטון שליט”א, נבחר לכהן בתפקיד הרב הראשי ללוד. רביבו מסר: “זהו יום בשורה לעיר לוד ולעולם התורה, כאשר תלמיד חכם וירא שמים נבחר לעמוד על משמר ההלכה ולנהל את חיי הדת בעיר. אני מכיר את הרב שנים רבות ויכול להעיד על גדלותו, אשרי העיר לוד שזכתה ברב שעוסק ובקי בהלכה, אדם שכל נתיבותיו שלום ואחדות, הוא הדוגמא למורה הוראות לרבים בשכל ישר ולהאדיר שם שמים בדרכי נועם”.

 

עוד הוסיף: “אני משוכנע שאותה רוח שהפיץ בקהילת עוד יוסף חי ב’גני יער’, יפיץ מעתה בכל העיר לוד וישרת את העיר בצניעות ובחן, יביא לקירוב לבבות, תורה וברכה לעיר לוד. אתן לרב ביטון את מלוא הגיבוי הדרוש לנהל את חיי הדת בעיר, ה’ יסייע ויעזור לנו, להרים קרן התורה והרבנות בעיר לוד. תודה ליו”ר הועדה הדיין היקר הרב זבדיה כהן, יחד איתו למרכז הועדה הרב חזקיהו סאמין, לחברת הועדה שירן ג’רבי בוקרה, למשקיפה עו”ד דינה לפידות, שירה גוטמן מרכזת העניינים הטכניים, וכמובן לכל התומכים והמסייעים וחברי הגוף הבוחר, בתפילה לאחדות השורות בין כל המועמדים הטובים והיקרים בהם הרב יצחק מוזגברשוילי. זהו יום גדול ואני מבטיח שיחד עם הרב ביטון ניקח את העיר לאחדות, לאהבת חינם ולהנגשת היהדות לכולם באופן שוויוני, יפה, מחבק ואוהב, ובעזרת השם נתאחד, נעשה ונצליח”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן