news08.net/ads.txt

לא מפתיע: זה התואר בו זכתה תחנת המשטרה באילת

סגן ניצב אורי חדד, ראש אגף המבצעים במשטרת אילת ייצג את אילת במעמד המכובד והיה זה שקיבל את תעודת ההצטיינות מהמפכ”ל

סביר להניח שרבים לא הרימו גבה על ההישג: שוטרי משטרת מרחב אילת נבחרו למצטיינים בעשייה למען הקהילה!!!

ההישג נודע בטקס מיוחד שנערך במכללה הלאומית לשוטרים ליחידות המצטיינות של משטרת ישראל לשנת 2022, במעמד השר לביטחון לאומי ח”כ איתמר בן גביר ומפכ”ל המשטרה רנ”צ קובי שבתאי. במעמד זה, הוענקו תעודות הצטיינות ליחידות אשר בלטו בהישגיהן בתחומים שונים ואשר הפגינו עשייה יוצאת דופן.

היחידות הזוכות קיבלו את התואר תחנה קהילתית מצטיינת משום שהתחנה מוכוונת לעשייה קהילתית והצבת האזרח במרכז הקשב והעשייה, כמו באילת למשל. בתוך כך מובהר כי משטרת ישראל רואה בקהילה חזקה ומשמעותית כמכפיל כוח למניעת פשיעה ושותפה מלאה לפתרון בעיות המטרידות את הציבור.

כאמור, היחידה הראשונה שנבחרה כמצטיינת בקטגוריה זו היא משטרת מרחב אילת. סגן ניצב אורי חדד, ראש אגף המבצעים במשטרת אילת ייצג את אילת במעמד המכובד והיה זה שקיבל את תעודת ההצטיינות מהמפכ”ל.

הנימוקים לבחירה: שוטרי מרחב אילת עם הלב לקהילה, מוכוונים מטרה להפוך אף את אוכלוסיות הקצה לשותפים, תוך שיתוף פעולה מלא של עיריית אילת, אגף הרווחה, מרכז הקשישים וניצולי השואה ונציגי קהילת הזרים בעיר. בעשייה ממוקדת, תוך ניצול מקסימלי של כל המשאבים, ובמתן מענה ופתרונות אפקטיביים לטווח הרחוק משפיעים שוטרי מרחב אילת השפעה ישירה על איכות חיי התושבים ודואגים לשמור על שלומם וביטחונם.

בשנת 2022 סיפק המרחב מענה ממוקד ומותאם למגוון רחב של אוכלוסיות ובכלל זה לאנשים עם מוגבלויות, אוכלוסיות ותיקות, נוער וקהילה, אוכלוסיות מוחלשות ואוכלוסיית הזרים. אוכלוסיית שורדי שואה וקשישים אומצו ע”י השוטרים, ובנוסף לפעילות השוטפת עימם התארחו במספר מופעים שונים ומגוונים יחד עם השוטרים וביניהם ארוחת ליל הסדר שנערכה במבנה המשטרה, הדלקת נרות חנוכה ועוד.

במרחב אילת נבנה מודל ייחודי לטיפול בקהילת הזרים אשר אומץ ברמה הארצית על ידי חטיבת הקהילות של המשטרה. תמצית המודל הינה ביצוע בדיקות ואכיפה לקהילת הזרים לצד פעילות קהילתית ענפה וייחודית. הירתמות כלל שוטרי ומפקדי המרחב לעשייה קהילתית הפכה שם דבר בקרב הקהילה ומסייעת לחיזוק תחושת האמון ושיפור תדמית המשטרה בעיני הציבור בכלל והאוכלוסיות המוחלשות בפרט ובמשפט אחד: משטרת מרחב אילת, עיר אחת, משפחה אחת.

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן