news08.net/ads.txt

לא נח! יוזמה מהפכנית לפנחס הומינר: לשכה ניידת שתסייר בשכונות העיר

פנחס הומינר

פנחס הומינר לא נח! חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הכספים פנחס ביוזמה חדשה וייחודית אשר ככל הנראה תחולל מהפכה בתחום הנגישות לתושבים: לשכה ניידת.

הומינר, המחזיק גם בתיק פעילות לקידום בין מגזרי לקח את תפקידו כנבחר ציבור צעד אחד קדימה וחנך השבוע לשכה ניידת לפניות הציבור על מנת לקיים קשר ממשי ורציף עם התושבים. הלשכה לפניות הציבור של הומינר כבר הפכה לכתובת עבור אלפי תושבים שנעזרו בה בשנים האחרונות בכלל ובחודש האחרון אף קיים קבלת קהל בנושא ארנונה, לקראת סוף שנת הכספים, ועשרות תושבים נעזרו בשירותיו.

בנוסף לפעילותו השגרתית מתכוון הומינר לפקוד פעמיים בחודש בשכונה אחרת בעיר יחד עם הקרוואן הנגרר, לפגוש את תושבי השכונה, להאזין למצוקתם ולקבל את הקהל בסמוך לביתם על מנת לסייע להם בבעיות ביורוקרטיות מול מוסדות העירייה. עם זאת מבהיר הומינר כי הלשכה הניידת לא תחליף את לשכתו הקבועה בעירייה אשר תמשיך להיות כתובת לכל תושב.

“תושבים רבים חשים שיש נתק בין הנבחרים לבינם. כחלק מניסיוני לשנות את המצב גם הוקם תיק לקידום בין מגזרי – דבר חדש בעיר, שמטרתו לעסוק בפרויקטים ופעילויות לקידום בין מגזרי”, מסביר הומינר את הסיפור שמאחורי היוזמה. “אחד הצעדים הוא להפוך את עצמי לנגיש עוד יותר לציבור להגיע אל התושבים בשכונתם, להיפגש עימם, להקשיב לבעיותיהם הבוערות ובמידת היכולת – לנסות ולפתור אותן ואני מזמין כל תושב לפנות אליי בכל בעיה עירונית”.

זקוקים לסיוע? הלשכה לפניות הציבור, טל’ 08-3734017 מייל: [email protected]

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן