news08.net/ads.txt

לא רק ביום האישה: פורום נשים רחובות מקדם מנהיגות נשית בקרב נערות ונשים

15 נערות מבתי הספר דה שליט וקציר ב’ השתתפו בפרלמנט נערות ארצי – ואף זכו בתחרות הסלוגן המנצח

פורום נשים רחובות ומחלקת הילדים והנוער במינהל החינוך בעיריית רחובות הובילו משלחת מיוחדת של 15 תלמידות מקריות החינוך דה שליט וקציר ב’ לפרלמנט נערות ייחודי וראשון מסוגו שהתקיים בירושלים.

הפרלמנט התקיים ביוזמת יועצת ראש העיר וממונה על קידום נשים, אורלי בן אהרון ואליו הגיעו נבחרות של תלמידות מרשויות שונות שהשתתפו במגוון סדנאות העשרה וכתיבה בנושא חזון ומנהיגות. התלמידות מרחובות חברו לתלמידות מירושלים וחשבו יחד על הסלוגן: “נשים נחושות עושות היסטוריה”, שנבחר במקום הראשון.

בנוסף,  פורום נשים רחובות פתח קורס מנהיגות חדש ובו לוקחות חלק 27 נשים המתגוררות בעיר ושייכות למגזרים שונים. את הקורס מנחה אורלי אברהמי והוא כולל 13 מפגשים, בסיומן המשתתפות יקדמו יוזמות בעיר לטובת נשים בעיר רחובות.

נשות רחובות מוזמנות לעקוב אחר פעילויות הפורום בפייסבוק בלחיצה על הקישור > https://bit.ly/3J3nnV7 וגם בוואטספ בלחיצה על הקישור > https://bit.ly/3l2pz71

ראש העיר רחמים מלול: “פורום נשים רחובות פועל לאורך כל השנה ובקרב נשים בכל הגילאים כדי לפתוח אפשרויות והזדמנויות חדשת. אני גאה בתלמידות היקרות שלנו שהובילו את הפרלמנט הארצי בירושלים ומזמין נשים נוספות להשתתף בקורסי המנהיגות שיוזם עבורן פורום נשים רחובות”

מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: “חינוך למנהיגות, הובלה והשפעה מתחיל מגיל צעיר ולכן אנו שמחים לשתף פעולה עם הפורום ולקדם תכנים ויוזמות לטובת נערות בכל רחבי העיר. התלמידות שהגיעו לפרלמנט הארצי ייצגו את רחובות בכבוד ואני מברך על כך”

חברת המועצה ומחזיקת תיק מעמד האישה, אוה גור: “מנהיגות מתחילה בילדות ונשארת איתנו לאורך החיים. אני מברכת את הנערות היקרות שהשתתפו בפעילות הארצית ושמחה לראות שתושבות העיר בוחרות בכל פעם מחדש להצטרף לקורסי המנהיגות שאנו יוזמות עבורן”.

יועצת ראש העיר לענייני נשים, אביבה חלבי: “נשים ונערות חייבות לקחת חלק בכל זירות ההשפעה וקבלת החלטות בכל הנוגע לחייהן בכל תחומי החיים אני מודה על שיתוף הפעולה הנפלא עם ראש מינהל החינוך אפרת צוקרמן, מנהל מחלקת הילדים והנוער אבי יוספי והצוות נועה בר, אורי שר, ולירון מלמד על הובלת הפרויקט הנהדר הזה”.

מנהל מחלקת הילדים והנוער במינהל החינוך, אבי יוספי: “מחלקת הילדים והנוער ממשיכה ליזום ולקדם מנהיגות בקרב תלמידות ובנות נוער מכל רחבי העיר. התלמידות של רחובות יצרו יחד את הסלוגן- נשים נחושות עושות היסטוריה, ולי אין ספק שבעתיד התלמידות שלנו יעשו היסטוריה”.

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן