בלשי תחנת לוד קיימו פעילות יזומה וממוקדת במהלכה עצרו תושב העיר בשנות השלושים לחייו בחשד לגידול וייצור סמים בתנאי מעבדה בבית בעיר.
בלשי התחנה חשפו מעבדת הידרו ובה מאות שתילים מיובשים של חומר החשוד כסם מסוכן מסוג קנביס וכן ציוד רב המשמש לגידול וייצור סמים.
כלל הממצאים יועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישּראל.
הבוקר בהתאם לצורכי החקירה, הוארך מעצרו של החשוד בבימ"ש בראשל"צ לבקשת המשטרה עד ליום 23.4.23.
מהמשטרה נמסר כי זוהי פעילות במסגרת המאבק חסר הפשרות שמנהלת משטרת ישראל בנגע הסמים, בדגש על גידול וסחר המסכן את שלום הציבור.
◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










