לא תאמינו איזו רשת נחתה בביג פאשן אשדוד!!!

במתחם ביג פאשן באשדוד נפתח השבוע הסניף העשירי של הרשת “סופט קוקיס”

օ בתפריט: עוגיות עשויות בצק רך בתצורתן הקלאסית, אך לא רק օ M&M, הרשיז, אגוזים או אוראו הן רק חלק מהתוספות שמשולבות במוצר המטריף օ וגם: גלידה “הום מייד”, קרפים מרכיבים טבעיים וקפה כמו ברומא

בשורה מתוקה לתושבי אשדוד ויישובי הסביבה: השבוע נפתח בעיר סניף חדש של הרשת הייחודית והמופלאה, “סופט קוקיס”. בימים הבודדים שחלפו מאז גזירת הסרט, הספיקו לפקוד את המקום מאות לקוחות, שביקשו לטעום מהמוצר יוצא הדופן. למי שטרם הספיק להכיר, “סופט קוקיס” היא רשת מתוקה להפליא, בעלת עשרה סניפים הפרוסים ברחבי הארץ, המציעה לקהל הרחב מבחר של עוגיות סטייל “שוקולד צ’יפס'” אך לא רק בתצורתה הקלאסית. M&M, נוטלה, הרשיז או אוראו, הן רק חלק מהתוספות המפתיעות שמצורפות לבצק העוגיות הרך והסודי של הרשת. בעגלות הסניפים נמכרות גם גלידה אמריקאית ייחודית, “הום מייד” עם שברי עוגיות ורטבים מפוצצים בטעם ועוד הפתעות. הסניף שנפתח השבוע באשדוד, מצטרף כאמור לסניפים נוספים הפרוסים ברחבי הארץ וביניהם: שרונה מרקט, קניון עזריאלי בתל-אביב, G כפר-סבא, עזריאלי חולון, עזריאלי ראשונים, מלחה ירושלים, עזריאלי מודיעין, מול החוף וילג’ בחדרה ועיר ימים בנתניה. כמו-כן, סניפי הרשת נמנים בין בתי האוכל שעובדים עם חברות השליחויות המובילות, “תן ביס” ו-“וולט”.

“אני באמת ובתמים מאמין שהבאנו בשורה מיוחדת ומרגשת לתושבי אשדוד ויישובי הסביבה”, אומר השבוע לאחר הפתיחה החגיגית, מנהל הסניף וזכיין הרשת הארצית, ברק אלפסי. “המוצר של ‘סופט קוקיס’ הוא מאוד ייחודי, טעים במיוחד. כל העוגיות, כמו בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ, עשויות עבודת יד ובעצם, עם מגוון התוספות שיש לנו להציע, כל אחד, ילדים ומבוגרים כאחד, יכול למצוא את הסוג האהוב העליו, בטעם האהוב עליו. כל טעם ותוספת שניתן לחשוב עליהם בהקשר של עוגיות, ממלוח ועד מתוק, יש אצלנו הכל: הרשיז, קינדר, אגוזי מקדמיה, M&M, נוטלה, אוראו ועוד”.

בהמשך דבריו מסביר אלפסי, כי לא מדובר רק בעוגייה המפורסמת שהפכה לסנסציה של ממש בארץ. לדבריו, ב”סופט קוקיס” ניתן ליהנות גם מגלידה אמריקאית שמכינים אנשי הצוות במקום, מקרפים עשויים רכיבים טבעיים בלבד ומקפה איטלקי, בדיוק כמו ברומא. “זה ממש לא הכל”, מצהיר אלפסי ומסכם, “ישנן מנות המסוגלות לערבב את כל החושים, לשלב בין עוגייה חמה לגלידה הקרה. ישנה אפשרות לרכוש מארזים בגדלים שונים, עבור מסיבות, כמתנה, כפינוק לבני המשפחה לשבת ולכל מאורע. הלקוח יכול להרכיב את המארז לפי הטעם האישי שלו, לפי הרצון של מקבל המארז ובעצם, השמיים הם הגבול”.

 ֍ “סופט קוקיס”, ביג פאשן, אשדוד (בסמוך לסופר-פארם). ימים א-ה’, בין השעות 09:00-22:30, ימי ו’ בין 09:00-18:00 ובשבת, מ-10:00 ועד 23:00.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן