news08.net/ads.txt

לא תאמינו כמה תשלשל לכיסה נינט טייב עבור קמפין לרשת זגה

נינט טייב (39), לנצח קרית גתית בנשמה – אומנית-יוצרת ושחקנית, תגיע בחודש הבא (מאי) לישראל לרגל צילומי הקמפיין של רשת זגה-פינות אוכל ולרגל צילומי העונה השנייה של תוכנית הטלוויזיה הכוכב הבא – שם משמשת כשופטת.  מייד לאחר מכן תטוס לסיבוב הופעות בארה”ב לקראת צאת אלבומה החדש בשפה האנגלית.

טייב נבחרה  כפרזנטורית של רשת ZAGA פינות אוכל. לראשונה רשת זגה – פינות אוכל האיכותית בוחרת פרזנטורית שתשמש כפנים של המותג ותככב בקמפיינים של הרשת. הפרט המעניין: טייב תקבל עבור התפקיד החדש כ-1,000,000 ₪ והקמפיין הראשון בכיכובה יעלה לקראת השקת קולקציית קיץ 2022 שיכלול בין הייתר: פרסומות בטלוויזיה, שלטי חוצות, פרסום בדיגיטל, בעיתונות, ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה של הרשת. לדברי אביטל מאיירס מנהלת שיווק וקשרי אדריכלים ברשת זגה פינות אוכל: “בשנים האחרונות  הרשת צמחה משמעותית ולכן קיבלנו החלטה לעלות שלב בשיווק ופרסום המותג  ולבחור בפרזנטורית שהיא דמות  ידועה  ואהובה על הקהל הישראלי ובה בעת ידועה גם בסגנונה, איכותה והצלחתה.  מדובר במהלך אסטרטגי המגדיר את הערכים של זגה ומבדל אותה בתחום פינות האוכל”.

נייט טייב מסרה על בחירתה כפרזנטורית של רשת זגה פינות אוכל: “אני שמחה ונרגשת להצטרף למשפחת זגה הנפלאה, מצפה לנו דרך מבורכת יחד״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן