לא תאמינו מה עשו עובדי עיריית ירושלים לארגון זק”א

עובדים בעיריית ירושלים שקיבלו מהעירייה פרס מצוינות, החליטו לתרום את הכסף לארגון זק”א. המנכ”ל: “אני גאה בעובדים ומברך אותם על התרומה החשובה, במיוחד בעת זו”

עובדי העירייה הפתיעו במחווה מרגשת בכיכר ספרא: מחלקה בעיריית ירושלים, שקיבלו מהעירייה פרס מצוינות בסך 3,000 ש”ח, החליטו לתרום את הכסף לארגון זק”א. הזוכים בפרס, צוותי האגף לקידום עסקים בעירייה, שקיבלו את הפרס בראש השנה כהוקרה על פועלם למען קהילת העסקים בעיר, תכננו לנצל את הכסף לצורך גיבוש לעובדים לאחר חג הסוכות. אולם בשל מתקפת הטרור של השבת השחורה, החליטו עובדי העירייה לתרום את הכסף לזק”א – שמתנדביה עשו לילות כימים בזיהוי קורבנות הטבח והבאת גופותיהם לקבורה.

“לצערנו, הנורא מכל קרה במדינה ונכפתה עלינו מלחמה”, כתבו עובדי העירייה שזכו בפרס, והוסיפו כי “בעת הזו, שבה כל עם ישראל משלב ידיים ומנסה למצוא נחמה, מצאנו לנכון שזו לא העת לחגוג או ליהנות. לאור זאת, החלטנו לתרום את כספי הפרס לארגון זק”א שעושה עבודת קודש”.

בהנהלת זק”א הודו לעובדים על התרומה: “תודה על תרומתכם, על התמיכה והעידוד למתנדבי זק”א העוסקים במלאכת הקודש בחירוף נפש. זאת כדי לכבד את הקורבנות במלחמה בדרום ולהביא כל יהודי לקבר ישראל. יהי רצון שבזכות תרומה זו תזכו להצלחה מתוך בריאות איתנה וברכה בכל”.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: “המחווה המרגשת של עובדי עיריית ירושלים היא דוגמה ומופת לערבות הדדית ולרוח הירושלמית. בעת המלחמה החליטו העובדים לתרום את כספי הפרס לארגון זק”א, שעושה עבודת קודש. אני גאה בכם על התרומה החשובה הזו, ומאחל לכולנו שנמשיך להיות שותפים ליוזמות מבורכות גם בעתיד”.

מנכ”ל עיריית ירושלים, איציק לארי: “התרגשתי מאוד לראות את התרומה של עובדי עיריית ירושלים למען זק”א – שתרומתו למדינת ישראל במשך עשרות שנים ובפרט לאחר אירועי ה-7 באוקטובר לא תסולא בפז. אני גאה בעובדים ומברך אותם על התרומה החשובה, שמסמלת יותר מכל את הערבות ההדדית והנתינה של הירושלמים, ומאחל לכולנו שנדע ימים טובים יותר”.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: ארנון בוסאני

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן