news08.net/ads.txt

לא תאמינו מה עשו שוטרי הסיור של אילת!!!

?

למוקד 100 של משטרת ישראל באילת, התקבלה שיחה ממודיעה כי היא חוששת לחייה של חברתה עימה היא מתכתבת בהודעות ומאיימת לפגוע החייה. עוד ציינה כי היא בנסיעה באוטובוס צפונה, וחוששת לשלומה ומבקשת את עזרת המשטרה בהגעה לחברתה.

בהגעת שוטרי הסיור של משטרת אילת, רס״מ איציק קליין ורס״ר ניר לוי, הבינו כי מדובר בתרמית אליה נקראו לסייע: עובדת זרה, עומדת ממררת בבכי כי כל הכסף שחסכה בעמל רב, נגנב על ידי שותפתה לחדר – אותה החברה שנמצאת בנסיעה וביקשה את עזרת המשטרה, למעשה גנבה את כספה של חברתה. בפעולות מהירות של השוטרים, נלקחת המתלוננת לגביית תלונה בתחנת אילת, כשבמקביל מפעילים השוטרים איציק וניר את כל הגורמים שניתן להפעיל בכדי לעצור את האוטובוס שיצא מאילת עליו עושה דרכו חברתה של המתלוננת עם כל כספה.

בשיתוף פעולה של השוטרים יחד עם שוטרי מתנ״א ושוטרי תחנת דימונה, האוטובוס עליו נוסעת החשודה נעצר וממנו מורידים את החשודה ומעכבים אותה לחקירה בתחנת דימונה. שם נלקח ממנה הכסף הגנוב והוחזר למתלוננת.

מפקח שגיב בן נעים, קצין יחידת סיור, מפקדם של השוטרים: ״בכל משמרת מתמודדים השוטרים עם אתגרים שונים, אין משמרת הדומה לקודמתה, כל אירוע שונה מהאחר. בכל אירוע נדרשים השוטרים ליוזמה, נחישות ויצירתיות בכדי לתת את המענה המיטבי לאזרח העומד מולם, כך גם במקרה הזה. השוטרים פעלו במספר פעולות במקביל שהביאו לכך שכספה של המתלוננת הושב לה״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיל
גיל
2 years ago

איציק קליין התותח ,היה סוהר בבית סוהר שקמה אחלה בן אדם

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיל
גיל
2 years ago

איציק קליין התותח ,היה סוהר בבית סוהר שקמה אחלה בן אדם

דילוג לתוכן