news08.net/ads.txt

לא תאמינו מה קורה ביבנה!

רועי גבאי, “שותפות ושקיפות זה שם המשחק”

השקיפות עושה את שלה – עיריית יבנה שינתה את ההתנהלות שהתקיימה במשך עשורים בתקופתו של גוב ארי לרבות קיומו של כנס שיתוף ציבור ראשון – האם כך תיראה העיר בשנים הקרובות? ימים יגידו, בינתיים, בכהונתו של הראיס החדש, עושה רושם שמדובר ברענון צעיר ומאתגר, שגורם לתושבים להיות סופר מרוצים.

מדובר כאמור ביוזמה חדשה של עיריית יבנה לחיזוק הקשר עם תושבי העיר: אחת לתקופה מגיעים בכירי העירייה וראש העיר, רועי גבאי, לכנסים מיוחדים שמטרתם לשתף את ציבור התושבים בפעילויות ותכניות העירייה. עפ”י המדיניות אותה מוביל ראש העיר החדש, יתקיימו במהלך השנה מפגשי שיתוף תושבים בהם לוקחים חלק מנהלי העירייה, נציגי קהילה ותושבים. המפגשים נועדו להביא לידיעת התושבים את פעולות העירייה בשכונתם, תכניות עתידיות, לעודד שיתופי פעולה ומעורבות בנעשה בעיר, הגברת אמון הציבור בעירייה, שיפור השירותים העירוניים וקבלת משוב ישיר מתושבי השכונה.

במפגש הראשון שנערך בתחילת השבוע באשכול הפיס השתתפו תושבי שכונות נאות בן-גוריון ורמות ויצמן אשר פגשו את הצוותים המקצועיים של העירייה, מ”מ וסגן ראש העיר, משה חזות, מנכ”ל העירייה וראשי האגפים. ראש העיר סקר בהרחבה את תכניות העירייה בתחומי התכנון והפיתוח העירוני והשכונתי, חינוך, שיפור פני העיר, התחדשות עירונית, שירותים חברתיים, תחבורה, תקשוב ועוד. בחלקו השני של הכנס נערך מפגש עם תושבי רחוב האלון בנושא ההתחדשות העירונית ברחוב. התושבים שיבחו את העירייה על היוזמה המבורכת.

לדברי גבאי, “שותפות ושקיפות זה שם המשחק. קיימנו כנס שיתוף ציבור ראשון ואני מאמין ששיח ישיר, בגובה העיניים וללא מחסומים יכול להניב פירות ולחולל שינוי חיובי. שוחחנו על העשייה בשכונה, על הפעילות הקהילתית, על תכניות התחדשות עירונית ודנו גם בדברים שעתידים להתחדש ובתכניות שצפויות להתממש בשנתיים הקרובות- החל מגינות ציבוריות, חניות, בטחון וניקיון. אני מודה לתושבים על האמון שלהם ותודה לכל מי שהגיע. נמשיך לשרת את הציבור בשקיפות ובמקצועיות, נלמד להיות טובים וקשובים יותר”.

כנס שיתוף ציבור השני יתקיים ב-26.2.23 במתנס נאות שזר לתושבי שכונות נאות שז”ר, נאות אשכול ורמות בן-צבי.

צילום: דוברות עיריית יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן