news08.net/ads.txt

לא תאמינו מי פתחה חדר כושר עצום בלוד!!!

   

לא תאמינו מי פתחה חדר כושר בלוד!!!

בשנים האחרונות עולם הכושר תפס תאוצה משמעותית, כאשר קהלים חדשים ומגוונים להתחיל לעסוק בפעילות גופנית, בין אם באימונים אישיים או בקבוצות בסדרי גודל משתנים, באוויר הפתוח או בתוך מבנים ממוזגים. איך שלא תסובבו את זה – כ-ו-ל-ם רוצים להיות בכושר ולשלב בחייהם אלמנטים של אורח חיים בריא ומאוזן. כמו כן, מעניין לראות כי אחד הנושאים המרתקים אשר לא קרה עד כה, הינו שילוב ויצירה של היכרות בין אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית על בסיס הפעילות הגופנית.

בדיוק במטרה לפתור את הסוגייה הנ״ל, נועה לנציאנו פתחה את ״לה וידה״ – חדר כושר ייעודי לנשים הממוקם בלוד ומהווה את אחד המקומות המסקרנים אשר החל לפעול בעיר לפני כשלוש שנים. נועה, בעלת המקום הינה צעירה בת 31, ילידת לוד אשר החלה לאמן את לקוחותיה תחילה באוויר הפתוח. 11 שנות ניסיון באימון אישי וקבוצתי בתוספת כמות לקוחות עצומה של 450 נשים, האובילו אותה לפתוח את חדר הכושר המשמש כגישור יפיפה בין מגזרים ולאומים שונים – יהודים וערבים יחדיו באמצעות ביצוע כושר, כאשר מידי יום אל המקום מגיעות נשים ערביות ויהודיות אשר מתעמלות יחדיו, בליווי הצמוד של המאמנת נועה לנציאנו.

חדר כושר נקרא בשם הייחודי והמסקרן ״לה וידה״, על שם סבתה של נועה – כיוון שעל ערש דווי היא השביעה את נכדתה ללכת עם החלום שלה ולהקים את העסק עליו היא חולמת, וכפי שאתם יכולים להבין – הדבר אכן קרה – בזכות האמונה של הסבתא בנכדה וביכולות שלה הוקם בית העסק הייחודי.

נועה דואגת לאימונים שונים ומגוונים – אשר מתאימים למתאמנות בכל הרמות והגילאים, ומאפשרת לקהל לקוחותיה לקבל חווית כושר ובריאות ברמה הגבוהה ביותר, תוך יחס אישי ובניית תכנית אימון אשר מתאימה בדיוק לצרכים והרצונות של כל מתאמנת – כך שיתקבלו התוצאות הטובות ביותר, כל זאת תוך הזמנות לחוות חיבור מרתק לנשים חדשות ומגוונות מרחבי החברה הישראלית.

הרב חיים חורי 29, לוד | טלפון 052-9554559

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אורלי אבו
אורלי אבו
1 year ago

הסטודיו מספר 1 בלוד עם המאמנת מספר 1 נועה שלנו האלופההההה

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אורלי אבו
אורלי אבו
1 year ago

הסטודיו מספר 1 בלוד עם המאמנת מספר 1 נועה שלנו האלופההההה

דילוג לתוכן