news08.net/ads.txt

לא תאמינו על איזה בית מלון ושני עסקים מאילת הושת גזר דין!!!

בית משפט השלום באילת השית עונשים כלפי שלושה נאשמים שונים נגדם הגישה משטרת ישראל כתב אישום בעבירות ניהול עסק ללא רישיון בניגוד לחוק

במהלך שנת 2020 הגישה תובעת הרישוי של המחוז הדרומי במשטרת ישראל, רפ”ק דלית זילברמן יופה, כתבי אישום נגד שלושה בתי עסק שנוהלו ע”י שלושה נאשמים שונים באילת. בשבוע שעבר, בדיון שנערך בבימ”ש השלום אילת, בפני כב’ השופטת ליאורה אדלשטיין, לאחר שהודו הנאשמים במיוחס להם, ובמסגרת הסדר טיעון הוכרע דינם של השלושה.

כנגד בית המלון אורכידאה הוגש כתב אישום בעבירת ניהול עסק ללא רישיון ואי עמידה בתנאי משטרת ישראל אשר הובאו לידיעת המלון במספר הזדמנויות במהלך בקרות שונות שביצעו שוטרי משרד האבטחה והרישוי במשטרת אילת. השופטת הטילה על הנאשם התחייבות בסך של 50,000 ₪ למשך שנה שלא יעבור עבירות בנגוד לחוק רישוי העסקים, וכן 40,000 ₪ הוצאות לטובת אוצר המדינה שישולמו עד תאריך 1.10.22.

שני כתבי אישום הוגשו כנגד שני נאשמים שניהלו עסקים שונים בתוך דירות בבנייני מגורים בשכונת יעלים והפעילו אותם בתקופת המגבלות שהוטלו בממסגרת המאבק בנגיף הקורונה וגרמו להתקהלויות שנגדו את ההנחיות. הנאשמים (נתינים זרים, בשנות השלושים לחייהם) ניהלו עסקי בילוי בהם מכרו משקאות משכרים, אותם ניהלו בתוך בדירה הממוקמת בבנייני מגורים שונים בשכונת יעלים, וזאת מבלי שיהא בידם רישיון על פי חוק. על שני הנאשמים הטילה השופטת עונש זהה: מאסר על תנאי לתקופה של חמישה חודשים, למשך שנתיים, אשר יופעל במידה והנאשם יעבור על עבירות בניגוד לחוק רישוי עסקים. כמו כן, הנאשם התחייב כי ישלם סכום של 30,000 ₪ אם תוך שנתיים יעבור על עבירות בניגוד לחוק רישוי העסקים. ולבסוף ציוותה על הפסקת עיסוקו של הנאשם או שלא אדם אחר בעסק זה, ואסרה על כל אדם לנהל עסקים באותו בית מגורים ללא רישיון עסק.

פקד אפרת אקלר, דוברת משטרת מרחב אילת: “אנו רואים בחומרה רבה את עבירות רישוי העסקים ולא בכדי משקיעים שוטרי משרד רישוי ועסקים משאבים רבים בליווי מקצועי בנושאים אלה ובבקרות חוזרות ונשנות בבתי העסק השונים בעיר. ענישה משמעותית זו של בימ”ש מחזקת את ידם של השוטרים, בבואם לאכוף עבירות אלה מתוך העדפת ביטחון הציבור ושלומו על פני כל שיקול אחר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן