news08.net/ads.txt

לבקשת דני דורון הוסר השילוט כנגד דדי שמחי, שזוכה לחיבוק גדול מהתושבים

0a478779-2573-4208-b1a1-f5111fc721a8

סגן וממלא מקום ראש המועצה, דני דורון, שלח מכתב לחברת הפרסום “זוהר חוצות” בבקשה דחופה להסרה מיידית של קמפיין ההסתה כנגד דדי שמחי, בשילוט החוצות במושבה. שמחי, המוגדר כאישיות מאוימת על ידי ועדת המאוימים של המשטרה, זוכה לתמיכה נרחבת מהציבור. אחת התושבות אפתה לכבודו עוגה

“בימים האחרונים עלה ברחבי המושבה גדרה קמפיין פוגעני נגד תושב המושבה ונציב כבאות והצלה מר דדי שמחי. גדרה הינו ישוב קהילתי וקמפיין מסוג זה הגובל בשיימינג של ממש, הסתה ואלימות מילולית כלפי דמות ציבורית מזעזע מאוד את הציבור בגדרה. אני מבקש באופן נחרץ להסיר לאלתר את השלטים” – את הדברים הללו ציין סגן וממלא מקום ראש המועצה, דני דורון, במכתב ששלח באופן דחוף אל חברת הפרסום זוהר חוצות. שלושה ימים לאחר מכן השלטים הוסרו מרחבי המועצה. “יש כנראה עדיין אנשים טובים בעולם הזה, עם ערכים”, סיפר דורון. “ציון, הבעלים של חברת הפרסום זוהר חוצות קם מאבל , למד את העניין ותוך דקות נתן הנחייה להוריד את השילוט”.

כידוע, מחאת ארגון הכבאים הגיעה עד לפתח ביתו וסביבתו של הנציב דדי שמחי בגדרה. לאחר שהוגשה תלונה במשטרה בגין התבטאויות קשות מצד פעילים בוועד העובדים, אשר חרגו מביקורת עניינית ובין היתר קראו ‘לשבור לנציב את העצמות’ – הכריזה ועדת המאוימים של המשטרה על שמחי כאישיות מאוימת, קרי שוטרים יסיירו סביב ביתו של הנציב, חבלנים יבדקו את רכבו ומצלמות אבטחה הותקנו במקום מגוריו. “תליית שלטים סמוך לביתו של נציב כבאות והצלה הינה חציית קו אדום במאבק שמנהל הוועד מול הנציב”, נמסר מכבאות והצלה לישראל. “מדובר בניסיונות חוזרים ונשנים של ועד העובדים לשלוט בגוף מציל חיים, זאת למרות ביקורת קשה שפרסם מסר המדינה רק לאחרונה, כי שיבושי הוועד והשבתות המערך לפרקים, מסכנים את שלום הציבור. כך גם התראותיהם בעניין של כל נציבי הכבאות לאורך השנים. טענות הוועד אינן משקפות את המציאות. אנו נמשיך לפעול ביתר שאת למען תושבי מדינת ישראל, להציל חיים ורכוש, להתעצם ולפעול לשיפור התנאים ורווחתם של לוחמי האש ועובדי המערך”.

התושבים בגדרה אינם אדישים למתרחש. רבים מהם יוצרים עימו קשר במהלך היום, מעודדים אותו, תומכים ואף מבקרים אצלו. שמחי זוכה לחיבוק גדול ותמיכה נרחבת כאשר אחת המחוות המרגשות הייתה כאשר תושבת המושבה אפתה לכבודו עוגה. שמחי, אגב, ממשיך לתקתק עבודה כרגיל. ביום שלישי, השתתף ביום הוקרה של קק”ל בראשות דני עטר שנערך לכל לוחמי האש אשר נטלו חלק בכיבוי השריפות מטרור העפיפונים בעוטף עזה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן