news08.net/ads.txt

ל”ג בעומר: בג”צ הכריע כי חופשת ל”ג בעומר תתקיים ביום שני; קרשים למדורות באדיבות עיריית רחובות יחולקו בימים רביעי וחמישי

IMG-20170430-WA0004

שופטת בית משפט העליון, ענת ברון, דחתה את הבקשה להוציא צו ביניים אשר ימנע את יישום החלטת משרד החינוך להזיז את חופשת ל”ג בעומר. המשמעות: החופשה תתקיים ביום שני.

 
אתמול הוגשה עתירה בנושא על ידי קבוצת הורים בראשותה של ח”כ איילת נחמיאס-ורבין מהמחנה הציוני אל בג”ץ בדרישה להוציא את צו שיורה על ביטול הזזת חופשת ל”ג בעומר מיום ראשון ליום שני. בנוסף, דרשו ההורים שבג”ץ ידרוש ממשרד החינוך להיוועץ בארגוני ההורים לפני קביעת לוח החופשות השנתי. “בהתחשב במועד שבו הוגשה העתירה ובלוח הזמנים הדחוק שנותר עד ליישום החלטת המשיב 1 (שר החינוך – ש”פ) ולפיה חופשת ל”ג בעומר תתקיים ביום 15.5.2017, נראה כי הנזק שייגרם ממתן צו הביניים המבוקש עולה על התועלת שתצמח ממתן צו כאמור. משכך, לא ראיתי מקום להיעתר לבקשה למתן צו הביניים”, ציינה השופטת ברון בהחלטתה.
“משרד החינוך ירק בפרצופם של ילדי ישראל”. ח”כ עודד פורר
ח”כ עודד פורר החבר ועדת החינוך של הכנסת, אמר בדיון בנושא חופשת ל”ג בעומר: “משרד החינוך ירק בפרצופם של ילדי ישראל, ההורים והמורים גם יחד כשהכריז על החג החדש – ל”ד בעומר. חייבים לשנות את החוק כך שלוח החופשות ייקבע בחקיקה ובמידה ויבקש משרד החינוך לבצע שינוי יצטרך לקבל את אישורה של ועדת החינוך בדיוק כפי שועדת הכספים מאשרת שינויים תקציביים שהאוצר מבקש”.
30 משאיות יעמיסו קרשים ויחלקו בשבעה מוקדים בעיר. הרשימה – בהמשך.

בתוך כך, ההכנות למדורות ל”ג בעומר שייערכו ביום ראשון הקרוב, נמשכות כאשר היוזמה הגדולה ביותר מגיעה מכיוונה של העירייה שתחלק באמצעות 30 משאיות ברחבי העיר קרשים, בכדי למגר את תופעת הגניבות מאתרי בניה לצד שמירה על שלומם של הילדים. על היוזמה המוצלחת אמון סגן ראש העיר, עו”ד מתן דיל, בשיתוף אגף הגנים ועיצוב הסביבה, בניהולו של יוסי כפיר, זו השנה השלישית.

“הפרויקט המיוחד מתרחב השנה לאור בקשות רבות שהגיעו אליי מהורים לסייע באיסוף הקרשים עבור ילדיהם”, סיפר דיל, “אני שמח שגם השנה הצלחנו לארגן כמות עצומה של קרשים עבור תושבי העיר ובסך הכל 30 משאיות יעברו בין המוקדים השונים ויחלקו את הקרשים. באמצעות החלוקה המסודרת נמנע סכנות העלולות להתרחש מכניסה לאתרי בנייה ומקומות מסוכנים אחרים”.

יוזמה מוצלחת של סגן ראש העיר, עו”ד מתן דיל
חלוקת הקרשים תתבצע בימים רביעי וחמישי, 10.11-5.17 בשעות הצהריים בשבעה מוקדים ברחבי העיר ואלו הם: הספורטק העירוני (ברחבת החול), בכניסה לאחוזות הנשיא (ברחבת בית האמנים), ברחוב גורודסקי (מול בית העלמין), בבית העלמין במרמורקק (בחניה הדרומית), בשמשון צור פינת דוד נוטמן, בשכונת רחובות החדשה, ברחוב משה סנה (ברחבת הכורכר), ברחוב משה פורר, לצד בית ספר מדעים (ברחבת החול), בשכונת קריית משה, ברחוב גבריאלוב פינת ששת הימים (ברחבת החול).

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן