news08.net/ads.txt

ל”ג בעומר בדרך אחרת: הפתרונות של הרשויות לשמחת החג

ל”ג בעומר שיחול בסוף השבוע הבא מעלה בפני הרשויות השונות בעיה גדולה כיצד לציין את החג בצל משבר הקורונה. על פי הפרסומים, הממשלה צפויה לאסור השנה הדלקת מדורות מרכזיות, מה שגורם לראשי רשויות במגזר החרדי והדתי למצוא פתרונות יצירתיים על מנת לתת לתושבים כמה שיותר מאווירת החג.

אך דווקא ברגעים אלו, ניתנים פתרונות יצירתיים בצל המשבר, ואחד מהם הוא יוסף פריסמן בעל חברת הפקות, שיוזם מגוון שירותים והפעלות שאותם יהיה ניתן לקיים למרות הקורונה. בין הפתרונות אותן הציע, אלו משאיות גדולות שיסתובבו ברשויות השונות עם מסכי לד ענקיים ובהם סרטונים ברוח מירון ורשב”י וכן מערכות הגברה גדולות עם מוזיקה. כך, התושבים יוכלו לעמוד בחצרות ובמרפסות וליהנות מהאווירה מבלי לרדת לרחוב ומבלי לסכן את עצמם.

בנוסף הציע פריסמן, שאותן משאיות גדלות שיסעו ברחבי הרשות עם אובייקט של אש קרה עליהם, כזאת שלא מסכנת את הציבור במהלך הנסיעה, ובבד בבד המשאית תוכל להסתובב בין כל הרחובות של העיר או הרשות המקומית ובכך כל התושבים יוכלו ליהנות מהמדורה הניידת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן