news08.net/ads.txt

להיות אמא | הבעלים של חדשות 08 בראיון חשוף על הדרך לאמהות (קישור בכתבה)

בחודש ה-9 להריוני, קצת לפני הלידה הראשונה (שתבוא בע”ה בזמן ובידיים מלאות) הענקתי ראיון לכתב האגדי (וחברי הטוב) אלי לוי (ידיעות אחרונות) על ההחלטה המשמעותית בחיי: להיות אמא!!!

לכתבה המלאה >> לחצו כאן >>

התקווה הגדולה שלי היא שנשים נוספות, שחולמות להיות אימהות – כמוני, יעשו את הצעד הזה גם ללא זוגיות – וירגישו את דפיקות הלב המואצות וההתרגשות מהרגעים המיוחדים שבתהליך הזה. זה מטורף!!!! אני גאה בצעד המופלא הזה ומודה מעומק ליבי לאחד והיחיד – בורא עולם שנטע בי תובנות בטיימינג הנכון ונתן לי את האומץ לשים את “מה יגידו” מאחוריי כדי לעשות ולתת לעצמי. רק לעצמי!!

תודה ללא גבולות לאנשים הכי חשובים בחיי. תודה גדולה למשפחתי המיוחדת – הוריי, אחיי, גיסותיי, אחייני, חברותיי וחבריי על התמיכה והפרגון❣ תודה מיוחדת ל-מאוחדת על הליווי המסור והאכפתי לאורך כל התהליך, לסימו בן חובל מ”פטרה”, למורייל זילברשטיין וכמובן לרב תומר בן שטרית (שה’ יעניק לו רפואה שלמה).

הכתבה – שהיא לגמרי חשופה מבחינתי – במהדורת החג שתופץ היום (שישי) ברשת ידיעות (ידיעות אשדוד, אשקלון, הדרום) וב-מיינט. מוזמנים לקרוא ולהתרגש ביחד איתי. בטוחה שתחייכו 😘 אוטוטו זה קורה 🐣

לכתבה המלאה >> לחצו כאן >>

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן