להפתעה הזו לא ציפו לוחמי האש של אילת | ביצוע מרגש לשיר “אלף כבאים” בשפת הסימנים

להפתעה הזו לא ציפו לוחמי האש של אילת – השיר “אלף כבאים” בגרסה אחרת – בשפת הסימנים. כמה מיוחד!

לוחמי האש בהדלקת נרות מרגשת במרכז ״יחדיו״. לאורך כל ימי חג החנוכה, יצאו לוחמי האש להדלקת נרות עם הקהילה בעיר אילת אלא שהפעם ציפתה להם הפתעה בתום הדלקת הנרות כאשר לאחר שהדליקו נרות ביחד עם האוכלוסיה המיוחדת במקום ובמעמד ראש העיר אלי לנקרי וסגניו, חברי העמותה שרו ללוחמי את השיר “אלף כבאים” בשפת הסימנים.

עמותת ״יחדיו״ הינה עמותה המפעילה ספקטרום רחב של תכניות, היוצרות רצף שירותים טיפולי-שיקומי לאוכלוסיית בעלי הצרכים המיוחדים.

צפו במחווה הקסומה >>

אתמול, נר רביעי של חנוכה, ירדו לוחמי האש בעיר עם מנוף גבהים והדליקו חנוכיה בטיילת ביחד עם רב העיר הרב יוסף הכט וראש העיריה אלי לנקרי.

רב העיר וראש העירייה ביחד עם לוחם אש עלו באמצעות המנוף אל החנוכייה שהוצבה בסמוך למתחם הבסטות בטיילת והדליקו את החנוכייה אל מול התיירים הרבים שפוקדים את העיר. לאחר מכן פרסו לוחמי האש את המנוף והשליכו ממתקי שוקולד אל עבר העוברים ושבים בטיילת.

שלשום, הגיעו לוחמי האש להדלקת נרות עם לוחמי האש במועדון ״60 פלוס״, עם האוכלוסיה הוותיקה של העיר אילת. הלוחמים הגיעו עם סופגניות ועם רכבי הכיבוי והתכבדו בהדלקת הנר השלישי. יום קודם הגיעו לוחמי האש לבית החולים ״יוספטל״ וביחד עם הרופאים, החולים, צוות העובדים והנהלת בית החולים קיבלו את היום השני של חנוכה.

צילום: תיעוד מבצעי כב"ה אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן