news08.net/ads.txt

לוד: אירוע הוקרה ענק לארגוני הבריאות וההצלה ביוזמת גיל חדד

נחישות, עוצמה והתרגשות באירוע ההוקרה הגדול לארגוני הבריאות וההצלה בלוד

בערב שכולו הוקרה והערכה התכנסו במתנ”ס גני יער, ראשי ומתנדבי ארגוני הבריאות וההצלה הפועלים במסירות בלוד, כדי להביע תודה על פעילותם הברוכה והחשובה. היה זה ערב של אחדות, בו התכנסו כל המתנדבים ונציגי הארגונים שעוסקים בהצלת חיים וזוכים להוקרה והערכה על פועלם היומיומי, שנעשה מתוך אהבת אדם ומתוך רצון להציל חיים. ערב ההוקרה נערך במעמד ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו וסגנו גיל חדד – מחזיק תיק הבריאות אשר יזם את האירוע, חברי מועצת העיר רפי יקותיאל וג’מל אבו סיאם, מפקד משטרת לוד סנ”צ ששי שלמה, מנהלת אגף שירות לתושב אפרת אברהם, דובר העירייה יהורם בן ארוש, נציגת מנהלות בתי הספר ענת אסף – מנהלת בי”ס גני יער. האירוע התקיים בהשתתפות כ-100 מתנדבים ונציגים מקופות החולים כללית, לאומית ומאוחדת, וכן נציגי מד”א וזק”א.

את האירוע אשר התקיים לראשונה, הנחתה בחן רב, יפית בן שחר – רכזת יחידת הבריאות בלשכת סגן ראש העיר. לדברי גיל חדד, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הבריאות, הערב נערך כהערכה על מסירותם ותפקודם של ארגוני הבריאות וההצלה בתקופת הקורונה. “מרגש לפגוש את כל ארגוני הבריאות וההצלה ואת המתנדבים הרבים שמגיעים מכל גווני החברה בלוד – יהודים וערבים, חילונים וחרדים, ולראות את כולם תחת קורת גג אחת, אנשים העושים מלאכתם במסירות ובהקרבה מתוך אהבת אדם ופועלים להצלת חיים. אני מודה לכל ארגוני הבריאות וההצלה שעושים עבודת קודש מסביב לשעון”, אמר חדד.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו הוסיף: “כל הכבוד לכל האנשים הטובים שעוזרים להציל חיים, תודה לכל השותפים ואני שמח לברך את הארגונים ומנהליהם ואת כל המתנדבים. אתם ראויים לכל שבח והוקרה, אני מלא הערכה וגאווה על פועלכם המסור ומודה על ההזדמנות להוקיר ולהעניק תעודה לכל אחד מכם”, אמר ראש העיר והוסיף: “כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא, זוהי הזכות הגדולה שלכם, וזהו המעט שאנו יכולים לעשות למענכם”.

▪️ בתוך כך, מתקינים גלאי עשן ומצילים חיים בלוד – השבוע יצא לדרך פרויקט חשוב של לוחמי האש מתחנת איילון בשיתוף חברת “עמידר” ואגף הרווחה בעיריית לוד. במסגרת הפרויקט יצאו לוחמי האש מהתחנה, מתנדבים ועובדי הרווחה של עיריית לוד, להתקין גלאי עשן בכ-900 בתים שונים בעיר לוד, בנוסף יעבירו הסבר על פעולת הגלאי והתנהגות נכונה בזמן שריפה. כידוע, העשן הוא האויב העיקרי, הפוגע ומסכן חיים בשעת שריפה. גלאי העשן מתריע באמצעות צפצוף על התפתחות שריפה עוד בשלביה המוקדמים ובכך מאפשר הימלטות מהבית והזעקת לוחמי האש למקום. להב שלום דוידוביץ – דובר תחנה אזורית איילון, מסר כי פרויקט התקנת גלאים הינו חלק ממאמץ הסברתי ארצי אודות חשיבות הימצאות גלאי עשן בבתי מגורים והצלת חיים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן