לוד בונה מסורת חדשה גם בתחום השחייה

תחום השחייה, שהיינו ענף ספורט אולימפי, מקבל בימים אלו שדרוג משמעותי, עם פתיחת חוגי שחייה לילדי העיר בקאנטרי אביבים הנמצא בשכונת גני אביב.

ענף השחייה הלימודית והשחייה התחרותית בלוד משתדרג ומתפתח. עם תחילת השנה, התקבלה החלטה אסטרטגית באגף הספורט, לשדרג ולפתח את ענף השחייה בעיר באופן משמעותי, ולשם כך הופנו משאבים והוקצו בעלי מקצוע עם ניסיון מוכח לטובת הענף. כל זאת לאור חשיבות השחייה בהיבט הבריאותי, הספורטיבי והתחרותי.

ואכן, בתוך פרק זמן קצר, תחום השחייה, שהיינו ענף ספורט אולימפי, מקבל בימים אלו שדרוג משמעותי, עם פתיחת חוגי שחייה לילדי העיר בקאנטרי אביבים הנמצא בשכונת גני אביב.

ביוזמת אגף הספורט של עיריית לוד ושיתוף פעולה עם חברת “הולמס פלייס”, המתחזקת את הקאנטרי קלאב החדש בשכונת גני אביב, נוצר קשר עם אגודת השחייה המובילה בישראל – “הפועל דולפין נתניה” ובאמצעותה נפתח מרכז ללימודי שחייה וזאת תוך שאיפה לקדם את השוחים לתחום של השחייה התחרותית תוך שלוש שנים.

בקאנטרי אביבים יתקיימו גם לימודי השחייה לילדי בתי הספר היסודיים בלוד, כיתות ה’, לאורך כל השנה וזה כחלק ממערך שלם של חוגי לימוד השחייה ושיפור סגנונות השחייה לכל תושבי העיר החל מגיל גן חובה ועד בוגרים.

כל פעילויות השחייה מתקיימת בניהולה המקצועי של המאמנת הוותיקה והמנוסה ליאת בן ארי, איתה ניתן ליצור קשר במזכירות קאנטרי אביבים או באמצעות אגף הספורט.

◼️ לקבוצת חדשות לוד בווטסאפ  לחצו כאן

בתמונות:  1.ילדי לוד בעיצומו של שיעור שחייה בקאנטרי גני אביב

2.לומדים לשחות, תוך כדי משחק והנאה.

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן