news08.net/ads.txt

לוד דוהרת קדימה: הונחה אבן הפינה לפרויקט “דירה להשכיר” בנופי בן שמן

השבוע, הונחה בשכונת נופי בן שמן בלוד,  אבן הפינה לפרויקט ‘דירה להשכיר’ עם 352 דירות שבונה חברת פרשקובסקי, שעובדת כבר עם כלי ההנדסה הכבדים ומפתחת את השטח לקראת בניית מגדלי הדיור היוקרתיים, והייתה לאחת מהחברות הגדולות בישראל שקפצו על העגלה – להיות מבוני העיר לוד החדשה.

את המעמד כיבדו שר הבינוי והשיכון – זאב אלקין, המנכ”ל וצוות משרדו, בעלי חברת פרשקובסקי והנהלתה, אנשי עסקים ואישי ציבור.

שר הבינוי והשיכון זאב אלקין : “אנחנו ברצף שיווקים של דירה להשכיר, ויהיו עוד רבים. בשנה שעברה שיווקנו 6,500 דירות והשנה נשווק עוד 10,000 דירות. כיום, היזמים מבינים את החשיבות של דירה להשכרה והשאיפה היא שכמה שיותר יזמים ייכנסו לשוק. לוד עוברת שינוי משמעותי, וזה נפגש עם המהפכה שדירה להשכיר מובילה בראשות המנכ”לית ענבל דוד, עם מספרים חסרי תקדים שאנו משווקים. יש פה שינוי גדול שמתרחש לנגד עינינו. העיר לוד הפכה למקום חם בשוק הנדלן ואני משוכנע שזו עדיין לא המילה האחרונה.”

ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו: ״לוד דוהרת קדימה והיא עתידה בשנים הקרובות להפוך את קו הרקיע שלה, עם עשרות אלפי יחידות דיור חדשות, ב-90% משטחה של העיר. הנחת אבן הפינה היום בשכונת נופי בן שמן, מסמלת את ההתקדמות והפיתוח של השכונות החדשות בעיר. אני רוצה להודות לשר הבינוי והשיכון, אלקין על שיתוף הפעולה הטוב וקידום התוכניות. לוד ממשיכה את תנופת השיווק והבנייה בעיר ובשכונות החדשות שצפויות לקום בשנים הקרובות. פרויקט זה שאנו משיקים היום עם דירה להשכיר ופרשקובסקי, מתווסף לפרויקטים מוצלחים נוספים שמסמנים את העיר לוד כאפשרות הדיור, המסחר והתעסוקה הטובה ביותר בשנים הקרובות. שיתוף הפעולה עם משרד הבינוי והשיכון, דירה להשכיר ופרשקובסקי, כמו יזמים אחרים, מאפשר לעיר לוד לייצר פתרונות דיור מתקדמים ואיכותיים במרכז הארץ – 15 דקות מתל אביב, ובמחירים אטרקטיביים לצד חינוך מתקדם, תכנון מדויק של העיר והשכונות החדשות המשלב שטחים ציבוריים ופארקים לצד מסחר ואפשרויות תעסוקה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן