news08.net/ads.txt

לוד הוגדרה כעיר ירוקה: “תוצאה של שילוב בין הפעילויות של העירייה ושיתוף הפעולה של התושבים”

בשורה משמחת לעיר לוד ולתושביה. עפ”י נתוני משרד הבריאות, לוד מוגדרת החל מהיום (שלישי) כעיר ירוקה בתחלואה בקורונה. ראש העיר, יאיר רביבו: “ההישג הוא תוצאה של שילוב בין הפעילויות של העירייה ושיתוף הפעולה המצוין שלכם תושבי העיר”.
רביבו נקב בשמות של עובדי העירייה שלקחו חלק בעשייה והודה להם: “המנכ”ל אהרון אטיאס, על המסירות והעשייה היומיומית בשמירה על ביטחונכם ובהמשך מתן השירות, לחבר המועצה אקרם סאקאללה – מחזיק תיק הבריאות, לשירן בוקרה ג’רבי שריכזה את הפעילות מול משרד הבריאות, לאורלי דהן, מנהלת אגף הרווחה, לדוברות העירייה על ההסברה השוטפת, לשיטור העירוני על האכיפה ברחבי העיר, לפיקוד העורף שמלווים אותנו בכל רגע בנחישות ובדבקות, ומעל לכל, כאמור, לכם תושבים יקרים על עמידתכם האיתנה ועל יכולת ההכלה וההקפדה על ביצוע הנחיות משרד הבריאות”.
עוד הוסיף: “יחד עם זאת, כולנו חייבים להמשיך ולהקפיד על ההנחיות. הפעם נוהגים באחריות ולא מזלזלים, שאננות תוביל אותנו בחזרה למחוזות האדומים. קל מאוד להפוך לאדום, קשה מאוד לצאת! נמשיך כולנו יחד, לגלות אחריות לשמור על הכללים. זה תלוי רק בנו. נשמור על הבריאות שלנו, של בני המשפחות שלנו, של החברים והסובבים אותנו, ונשמור בע”ה על לוד ירוקה ובריאה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן