news08.net/ads.txt

לוד הוגדרה כעיר כתומה: להלן השכונות שמוגדרות כאדומות

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו מודיע לפני זמן קצר כי לוד הפכה מעיר אדומה לעיר כתומה. עם זאת, שכונות חב”ד, ממשלתי וגני איילון עדיין מוגדרות שכונות אדומות. רביבו: “אנחנו פועלים בנחישות כדי להקטין את התחלואה בשכונות אלה”.
עוד הוסיף: “אני פונה אליכם, להמשיך לגלות אחריות ולשמור על כללי הריחוק החברתי ומניעת התקהלות, להקפיד על חובת עטיית מסיכות פה ואף ולשמור על כללי ההגיינה, כי רק ביחד, כולנו, בשיתוף פעולה נצליח לבלום את התפשטות הנגיף ונחזור בע”ה להיות עיר ירוקה.
תודתי והערכתי הרבה לחברי מועצת העיר, בהם לידידי אקרם סאקאללה – מחזיק תיק הבריאות, למנהלים ולעובדי העירייה בהובלת המנכ”ל אהרון אטיאס, לפיקוד העורף שמלווים אותנו בכל רגע בנחישות ובדבקות, וכן למאות המתנדבים המדהימים על המסירות והעשייה היומיומית כתף אל כתף בשמירה על ביטחונכם ובהמשך מתן השירות. בואו נמשיך ונשמור על הבריאות שלנו, של בני המשפחות שלנו, של החברים והסובבים אותנו. אני מודה לכם על שיתוף הפעולה. אני מאמין שבעזרת השם ובעזרת הכוחות הטמונים בנו כקהילה מלוכדת ובעלת חוסן חברתי, נצא מחוזקים ואיתנים ממציאות מאתגרת זו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן