news08.net/ads.txt

לוד: הנהלת העיר נפגשה עם רוכשי הדירות בנופי בן שמן 

מאות רוכשי דירות בשכונת נופי בן שמן בלוד המוקמת בימים אלו – מרביתם תושבים חדשים מחוץ ללוד, הגיעו למפגש היכרות וקבלת מידע רחב.

במפגש שנערך בהיכל התרבות העירוני, השתתפו רוכשי דירות בשוק הפרטי בפרויקטים שבשכונה וכן זוכי ההגרלות של המדינה – כדוגמת מחיר מטרה, מחיר מופחת וכדומה. ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו פתח את הכינוס והציג בפני האורחים הנכבדים את החזון של עיריית לוד לצד הפיתוח שכבר נמצא בשלבי ביצוע בשטח, וכן על התקדמות הבנייה של חברות ויזמי הנדל”ן בתוככי השכונה – כולל סיום הגשת וקבלת היתרי בניה.

לאחר מכן, מנכ”ל חכלכלית לוד – עשהאל גדות העניק למשתתפים סקירה מפורטת על השכונה החדשה והמודרנית בה יגורו – החל משבילי אופנים, פארקים ובתי קפה שנבנים על האגם השכונתי, ועד למוסדות חינוך מושקעים ורחובות מוצלים עם מרכזי קניות נגישים. בהמשך קיבל הקהל זמן לשאול שאלות ולקבל תשובות מחברי הפאנל שישבו על הבמה – בהם, ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו, מנכ”ל העירייה – אהרון אטיאס, מהנדסת העיר – אינג’ גל גבריאל, מנהלת אגף פרויקטים – שירן בוקרה-ג’רבי האגף האמון על כל נושא אכלוס וליווי שכונות חדשות, מנכ”ל חכ”ל –עשהאל גדות, ואלחנן אחימן – מ”מ ראש מנהלת הסכם הגג.

“שמחתי לפגוש את הרוכשים בנופי בן שמן, לתת להם את כל המידע על השכונה המפוארת ומהמתקדמות בישראל ולשוחח עמם על עתידם בעיר לוד” אמר ראש העיר, “אני רואה חשיבות רבה בקשר ישיר עם התושבים. קיימנו את הכנס במטרה ליצור דיאלוג ולהעניק לתושבים תחושת ביטחון ומעורבות מתמשכת לאורך כל התהליך עד לאכלוס הפרויקט, וכמובן גם לאחריו. החלום מתגשם, והמשתתפים זכו לראות אותו יחד איתנו. בע”ה נעשה ונצליח, ונקים שכונה לתפארת!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן