news08.net/ads.txt

יאיר רביבו לבנט: “תושבי לוד חווים אירועים על רקע פלילי במסגרת נקמות דם וחיסולי חשבונות בחברה הערבית”

“במכתב ששלחתי לראש הממשלה נפתלי בנט, דרשתי שיתגברו את העיר בנוכחות משטרה וצוותים מכיוון שתושבי לוד חווים אירועים הגורמים לפגיעה קשה בביטחון האישי. זאת, על רקע פלילי במסגרת נקמות דם וחיסולי חשבונות בחברה הערבית ואירועי ירי בלתי פוסקים. כך כתב ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו.

“הלחץ העקבי שאני מפעיל על ממשלת ישראל, הביא לכך שלוד תוגברה בכוחות משטרה. לאחרונה, נכנסו כוחות מפקדה של מג”ב ומשטרת ישראל לשכונות נווה שלום, הרכבת ופרדס שניר, במטרה להשכין שקט, למגר את הפשיעה ולתפוס נשק בלתי חוקי” מדגיש רביבו. כמו כן, נחנכה נקודת משטרה חדשה בשכונות נווה שלום/הרכבת שבה תבוצע פעילות 24/7 לאיסוף נשק בלתי חוקי, מאבק בסמים וטיפול בעבריינות כביש ואלימות.

“אני מוביל מאבק עיקש מול משרד המשפטים. יש לי ביקורת קשה על מערכת המשפט ועל שופטים שמשחררים עבריינים מספר ימים לאחר שנעצרו. לצערי, יש חשש של שופטים. דרשתי להביא מיד את חוק ירי לא חוקי שעונשו עשר שנות מאסר ושלא יפחת מחמש שנות מאסר מינימום”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן