news08.net/ads.txt

לוד: מחר לא יתקיימו הלימודים

בעקבות ההסלמה בדרום ועל רקע האלימות המתפתחת מכיוון רצועת עזה, קיים ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, הערכת מצב עם גורמי פיקוד העורף ומנכ”ל העירייה, והוחלט כי מחר לא יתקיימו לימודים כלל בלוד, לרבות החינוך מיוחד, מעונות וצהרונים. במקביל הנחה ראש העיר לפתוח את המקלטים בעיר.
לדברי רביבו, “תתקיים למידה מרחוק, וההורים יקבלו על כך הודעה ספציפית ממוסדות החינוך. החלטתי לנקוט משנה זהירות ולהחמיר את ההנחיות כדי לשמור על ביטחונם של תלמידי העיר לוד. מחר בבוקר נקיים הערכת מצב מחודשת בהתאם למצב ההסלמה נחליט כיצד להמשיך לפעול”.
יצוין כי להחלטה זו שותפות רשויות נוספות באיזור דן והשפלה – רחובות, ראשון לציון, חולון, בת- ים, נס ציונה ובאר יעקב.
בהתאם להנחיות עדכניות של פיקוד העורף, התקהלויות ושירותים בשטח פתוח מותרים עד 30 איש בלבד; במבנה – עד 50 איש ובמבנה הפועל עפ”י התו הירוק – עד 300 איש.
במקומות העבודה ניתן לקיים פעילות כרגיל בתנאי שקיים מרחב מוגן תקני שניתן להגיע אליו בזמן ההתגוננות של לוד – פרק זמן של עד דקה וחצי של הגעה למרחב המוגן. בכל פניה ניתן לפנות למוקד העירוני 106.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן