במסגרת מיזם חדש של סגן ראש העיר לוד ומחזיק תיק החינוך – בני סיתאלכיל והמשנה לראש העיר ומחזיק תיק הספורט – אריה לוי, מותקנים בימים אלו שולחנות טניס בבתי הספר בעיר – לטובת ורווחת התלמידים.
בפרויקט שמבוצע בשיתוף פעולה של אגפי הספורט והחינוך, הותקנו עד כה שולחנות טניס מקצועיים בבתי הספר: נטעים, נעם רז, נעם נריה ובמתיבתא חב"ד בנים ובחודשים הקרובים השולחנות יותקנו בכל בתי הספר היסודיים בלוד.
"זהו עוד מיזם מוצלח ושיתוף פעולה בין אגף החינוך והספורט", ציינו סיתאלכיל ולוי, תוך שהם מודים למנהלי האגפים – אייל בלוך ומאיר אליהו, סגני מנהלי האגפים, חגית קווה וירון זרד, ומנהלות המחלקות בחינוך: נחמי זלמנוב, מנאל חאסקיה ושרה כהן.
ראש העיר – עו"ד יאיר רביבו הוסיף, כי "משחקי הטניס צברו תאוצה בשנים האחרונות בתוך בתי הספר ובגני המשחקים ועל-כן החלטנו להתקין שולחנות טניס במוסדות החינוך – להנאת התלמידים".
◼️ חדשות לוד והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










