לוד מצדיעה לזכרם של חללי צה”ל עמית בן יגאל ובראל חדריה שמואלי הי”ד

אגף הספורט של עיריית לוד משחק הוקרה לזכר שני החיילים שהיו פעילים ספורטיבית – סמ”ר עמית בן יגאל הי”ד היה אוהד מסור של מכבי ת”א, וסמ”ר יגאל חדריה שמואלי שיחק בקבוצות הנערים והנוער של בני יהודה ומכבי יפו

אגף הספורט של עיריית לוד משחק הוקרה לזכר שני החיילים שהיו פעילים ספורטיבית – סמ”ר עמית בן יגאל הי”ד היה אוהד מסור של מכבי ת”א, וסמ”ר יגאל חדריה שמואלי שיחק בקבוצות הנערים והנוער של בני יהודה ומכבי יפו. בתום ההתמודדות בין ותיקי מכבי תל אביב לכוכבי ליגה משלנו הורה הלוח באצטדיון העירוני לוד על התוצאה 2:2

ביום ג’ שעבר, קיים אגף הספורט בשיתוף ארגון “ליגה משלנו” משחק הצדעה והוקרה לחללי צה”ל, סמ”ר עמית בן יגאל וסמ”ר בראל חדריה שמואלי הי”ד, שנפלו בפעילות מבצעית. משחק הידידות התקיים בין ותיקי מכבי ת”א לכוכבי “ליגה משלנו” ע”ש סמ”ר שון כרמלי הי”ד, שנפל במבצע “צוק איתן”. המשחק היה במעמד משפחות הנופלים, תושבים, פעילי ספורט ונכבדים.

ותיקי מכבי תל אביב שיחקו נגד כוכבי ליגה משלנו ע”ש סמ”ר שון כרמלי הי”ד. את המשחק ארגנו גלעד טננבאום, אורי משיח, גיא ריגאי, דורון דואני ומחלקת הספורט בעיריית לוד, בשיתוף הקבוצות, מתוך מטרה להוקיר ולהנציח את שני החיילים גיבורי ישראל. ניהל את המשחק השופט הבינ”ל מנשה משיח, באמצעות הקוונים עידן סימון ואופיר מזרחי.

בשורות מכבי תל אביב שיחקו שחקני עבר ידועים, כמו אמיר שלח, לירן כהן ואלי ביטון. בשורות “ליגה משלנו” שיחקו שמעון אבוחצירה ושי אבוקסיס. המשחק התקיים במעמד ראש עיריית לוד, עו”ד יאיר רביבו. במחצית המשחק התקיים טקס מרגש מאוד בנוכחות הקבוצות והמשפחות. יוסי, אביו של בראל חדירה שמואלי הי”ד, אמר: “אני מודה לכם מקרב לב, זה דבר ענק עבורנו”.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, אמר: “זהו ערב מיוחד מאוד. כיף לסיים שנה כה מורכבת, שעמדה בסימן של פילוג בעם, באירוע מאחד ומרגש. ערב שכולו אהבה למשפחות חדריה ובן יגאל”. ראש העיר סיפר כי סבא של עמית הי”ד וסבא שלו היו אחים. “אני זוכר את הערב המר והנמהר בו קיבלנו את הבשורה הקשה על נפילתו של עמית הי”ד. אני זוכר גם את הרגע בו התקבלה הבשורה על נפילתו של בראל הי”ד. שתי אבדות גדולות. שני גיבורי ישראל שהתגוררו בעיר השכנה, באר יעקב. במותם, ציוו לנו בראל ועמית אחדות. מי ייתן והמשחק הזה יסמן תחילתה של שנה חדשה, של אחדות ואהבה”. 

כאמור, המשחק המרגש, אשר סוקר בכל אתרי הספורט, הסתיים בתוצאה 2:2 ושתי הקבוצות קיבלו גביע הוקרה מראש העיר. אורי משיח, איש תקשורת וממארגני המשחק, אמר: “היה זה ערב מרגש. היוזמה למשחק הגיעה מפעיל חברתי תושב העיר, גלעד טננבאום, שביחד עם אגף הספורט בעיריית לוד נתנו את ברכת הדרך לקיומו וארגונו. משם התגייסנו, אנשי ספורט, ורתמנו את קבוצת הוותיקים של מועדון הכדורגל מכבי ת”א, שעמית בן יגאל היה אוהד מסור שלו, ואת כוכבי ‘ליגה משלנו’ ע”ש סמ”ר שון כרמלי הי”ד – קבוצת כדורגל, שעיקר פעילותה בהשתתפות במשחקי הנצחה ברחבי הארץ. ברצוננו להודות לראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו, לראש אגף הספורט, מאיר אליהו, למנהל מח’ הספורט ירון זרד ולכל החברים מאגף הספורט, על הארגון והמקצועיות ועל ערב מרגש שאורגן בסדר מופתי. היה שווה לעשות את המאמץ, כדי לראות בסופו את המשפחות מוקירות ומתרגשות. העיר לוד ידועה בפטריוטיות שלה למדינה ולצבא ההגנה לישראל. יהי זכרם ברוך!”

גיא ריגאי, שהיה בין מארגני המשחק, אמר בסיומו: “אני רוצה להודות לראש העיר לוד, מר יאיר רביבו על השתתפותו באירוע המרגש לזכרם של עמית בן יגאל ובראל חדירה שמואל הי”ד, נשאת נאום חוצב להבות שריגש את כל הנוכחים. בהזדמנות זו אני רוצה לאחל מזל טוב ענק לדניאלה וברוך בן יגאל היקרים והאהובים, לרגל חתונתם והולדת בנם. שתרוו ממנו רק בריאות, אושר ונחת, אמן. תודה לאורי כדורי משיח על הנחיית האירוע. תודה אחרונה לבורא עולם שנתן לי את הזכות והכבוד ליטול חלק באירוע המרגש והמכובד הזה שהתקיים ביום שלישי האחרון. ברצוני לאחל לכם וליקירכם שנה טובה וגמר חתימה טובה!”

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן