news08.net/ads.txt

לוד מתייחדת עם 194 חיילי צה”ל בני ובנות העיר, ועם 24 התושבים שנרצחו בפעולות איבה

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו התחיל הבוקר (רביעי) בגן גנדי בעיר, בטקס זיכרון עירוני לתושבי העיר לוד שנרצחו בפעולות איבה, במעמד ובנוכחות המשפחות השכולות ותושבים רבים שהגיעו לחלוק את הצער עמם, יחד עם תלמידי הישיבה התיכונית “צביה אלישיב”. רביבו: דמענו יחד בעת הנאומים והשירה, הדלקנו נרות לעילוי נשמתם והנחתי זר לזכר קורבנות הטרור”.
משם, המשיך ראש העיר לטקס האזכרה הממלכתי שנערך בחלקה הצבאית בבית העלמין הישן בלוד, בהשתתפות נציג ממשלת ישראל – ח”כ מיכאל מלכיאלי, נציגי משטרת ישראל, צה”ל, אישי ציבור, מכובדים והמשפחות השכולות.
ראש העיר הוסיף: “קשה לתאר בתווי המילים את העצב, הכאב והשכול שניכרו על פניהם של משפחות היקרות שאיבדו את יקיריהם בעת שירותם בצבא ההגנה לישראל, משפחות רבות אשר מלאות בגעגוע אל יקיריהם, שיצאו לשמור על אדמת ארצנו היחידה, ולא חזרו עוד, השאירו חלל, אותו לא ניתן למלא. מי ייתן, ולא נאבד עוד מטובי בנינו, אחינו ובני משפחותינו, במאבק שלנו על מדינתו וקיומנו, וביחד נוסיף לחלום על עתיד טוב יותר לילדנו ולהביא שלום עלינו ועל כל ישראל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן