news08.net/ads.txt

לוד מתפתחת עם שכונה צבאית ראשונה וקניון ממותג ראשון בעיר

את השילוב שבין מגורים ומסחר בצד שירותים ציבוריים מפותחים, מספקים שני פרויקטים חדשים ומשמעותיים ביותר לעיר לוד אותם תבנה חברת אאורה,

יאיר רביבו: שתי בשורות מדהימות ללוד – שכונה צבאית ראשונה וקניון ממותג ראשון בעיר

ראש העיר יאיר רביבו: “שכונה צבאית תעלה את קרנה של לוד. יש כאן הזדמנות היסטורית שתמשוך אוכלוסיות חדשות ותשפיע גם על תדמית העיר. זה טוב לעיר, טוב למדינה, טוב לצבא, וטוב לתושבים” בהתייחס לקניון החדש אמר: “הקמת קניון חדש עם חנויות ממותגות והרשתות המובילות בישראל, הוא חלום מרגש שאני והתושבים מחכים לו שנים. שני הפרויקטים כבר עברו אישור תב”ע והיתרי הבנייה יוצאו בחודשים הקרובים”

ברחבי העיר לוד ניכרת תנופת בנייה ופרויקטים רבים עולים על הקרקע. בקו הרקיע מנופים וצלילים של פיתוח וקידמה נשמעים בעיר, שכונות חדשות הכוללות עשרות אלפי יחידות דיור הולכות ומוקמות, ומשלבות את כל השירותים הציבוריים- חינוך, בריאות, ריאות ירוקות ופנאי, וכמובן גם המסחריים, תוך תכנון ארכיטקטוני קפדני, במטרה ליצור מרחבים שכונתיים פעילים ושכונות מגורים בעלות מאפיינים חברתיים המתמקדים בחוויית מגורים מפותחת, נוחה ומודרנית.

את החיוניות הגדולה בשכונות אלה, מספק גם השילוב בין מגורים ומסחר. כמה נוח שמתחת לבית – במרחק נגיעה, מרכזי קניות חדשים וממותגים המשפרים באופן משמעותי את איכות חייהם של התושבים.

ואת השילוב הזה שבין מגורים ומסחר בצד שירותים ציבוריים מפותחים, מספקים שני פרויקטים חדשים ומשמעותיים ביותר לעיר לוד אותם תבנה חברת אאורה, אחת מחברות הבנייה המובילות את ענף המגורים בישראל בכלל ואת תחום ההתחדשות העירונית בפרט כבר למעלה מ-15 שנים.

חברת אאורה כידוע, בונה במספר אתרים ברחבי העיר, הראשון שבהם בשכונת נופי בן שמן בהיקף של למעלה מ-600 יח”ד עם צפי אכלוס כבר במהלך השנה – 2024, ובכך מיצבה את עצמה כאחת החברות היעילות והמהירות ביותר בביצוע פרויקטי בניה.

שכונה צבאית לחיזוק העיר לוד

הפרויקט הראשון הוא הקמת שכונה צבאית ראשונה בעיר עבור כוחות הביטחון.

בדיון שנערך השבוע בלשכת ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, עם סא”ל הילה אקשטיין– ראש מינהלת המגורים של צה”ל, בעלים ומנכ”ל של חברת אאורה יעקב אטרקצ’י וצוותו, בהשתתפות מהנדסת העיר אדר’ גל גבריאל ומנכ”ל כלכלית לוד, עשהאל גדות, עולה כי הפרויקט יוצא לדרך עוד השנה. השכונה תוקם במרכז העיר בפינת הרחובות החשמונאים, הרצל וכצנלסון.

הסכם ראשון עם מינהלת המגורים של צה”ל כבר נחתם, בהצדעה לכוחות הביטחון אשר משרתים אותנו בכבוד בעת הזו של המלחמה במיוחד ובמשך כל השנה, אוכלוסייה איכותית שתתרום לחוסנה של העיר לוד.

המדובר בשכונה ייעודית למשרתי קבע ולוחמים, קצינים ונגדים, בשני מגדלים אשר בכל אחד 106 דירות בגדלים שונים, 3 , 4, 5 חדרים, שאחד מהם ישווק לכוחות הביטחון במחיר מוזל, בשיתוף מנהלת המגורים של צה”ל כאמור.

הקומפלקס יכלול מבני מגורים חדישים בסטנדרט גבוה שעוד לא נראה במרכז העיר לוד, וכן מעט שטחי “מסחר תומך מגורים”.

מיקומו של הפרויקט על כביש החשמונאים, מחבר אותו לעורקי התחבורה הראשיים – כביש 40 , כביש 1 וכביש 443 , עם גישה ישירה למחלף בן שמן ומשם לנתב”ג, למטרופולין תל אביב ולכביש 6.

ראש העיר יאיר רביבו: “שכונה צבאית תעלה את קרנה של לוד. יש כאן הזדמנות היסטורית שתמשוך אוכלוסיות חדשות ותשפיע גם על תדמית העיר. נעשה את הכל כדי לקדם את המהלך ולגרום לאנשי כוחות הביטחון לרכוש בלוד אך גם להישאר בה לאורך שנים. זה טוב לעיר, טוב למדינה, טוב לצבא, וטוב לתושבים. שני פרויקטים אלה מוכיחים ומחזקים את הפעילות המרובה שלנו בקידום העיר לוד, לעיר מטרופולין מצליחה ומתקדמת במרכז הארץ. במקביל אנו ממשיכים במלוא הקצב להקמת שכונות חדשות מפוארות, אשר יעניקו איכות ורמת חיים גבוהה, זאת לצד פרויקטים גדולים של פינוי-בינוי בשכונות הוותיקות ובמרכז העיר. זה הזמן להשקיע בלוד”!

סא”ל הילה אקשטיין: “מטרתה של מנהלת המגורים של צה״ל היא הקמה ופיתוח של שכונות מגורים ברחבי הארץ עבור משרתי הקבע ובני משפחותיהם, כחלק מתמריץ של צה״ל שמטרתו שימור וטיפוח משרתי הקבע האיכותיים בשירות ממושך ואיכותי. הפרויקט בלוד הולך להיות מוצלח ויאפשר פתרון טוב לאוכלוסיית משרתי הקבע המבקשים להתגורר במרכז. ניתן למשרתי הקבע את כל האפשרויות לרכוש דירה שמתאימה לו, יחד עם ליווי צמוד ומותאם לצרכים האישיים של כל משרת קבע, בכל שלבי הפרויקט ועד לאחר קבלת המפתח”

קניון חדש וממותג: מזארה ועד רנואר וקסטרו

הפרויקט השני הוא קניון ראשון בעיר אחרי 30 שנה. קניון “אאורה סנטר” ייבנה במתחם שה”ל (ליד אושר עד) שנרכש על ידי חברת אאורה והיא תקים במקום שכונת מגורים יוקרתית וגולת הכותרת קניון עם 45 חנויות שכולן ממותגות, בתי קפה, חנויות אופנה וביגוד, חנות ספרים, רשתות מזון מהיר ועוד,

הקניון החדש מתוכנן כך שיעמוד בסטנדרט הגבוה שמציבים הקניונים הגדולים בישראל, הוא יעוצב בפאר עם החנויות החדשות ביותר, המותגים המפורסמים ביותר, והאוכל המשובח ביותר. המטרה היא להתאים את מרכז הקניות לכל תושבי העיר, כדי שלא יצטרכו לכתת רגלים לקניונים מחוץ לעיר, קניון שישרה אווירה ביתית יחד עם אווירת היוקרה והפאר.

הקומפלקס יכלול גם 7 בניינים רבי קומות הכוללים כ-620 יח”ד מהם כ-100 דירות להשכרה לטווח ארוך, שטחי מסחר בקומות הקרקע המתמזגים עם הקניון החדש שבו יוקצה שטח של כ- 1,400 מ”ר לסופרמרקט של אחת הרשתות המובילות, קומה משולבת מסחר ותעסוקה, וקומת גג עם אזורי ישיבה ובתי קפה. את התכנון מוביל משרד האדריכלים אלונים גורביץ’.

יעקב אטרקצ’י מנכ”ל אאורה: “ההשקעות שלנו בלוד מבטאות את האמון שלנו בעיר. תהיה פה שכונה צבאית שתחזק את העיר וקניון חדש שישרת את כולם, בצמוד לשכונת מגורים יוקרתית. אאורה מקימה חברה לניהול עשרות אלפי שטחי מסחר בבעלותה בפריסה ארצית, והקניון בלוד הוא אחד מהיהלומים בחברה. לוד מהווה עבורנו יעד פעילות חשוב בין היתר לאור העובדה שהעיר נהנית מתנופה ופיתוח משמעותי. שני פרויקטים אלו בנוסף למאות יחידות הדיור שאנו בונים בלוד, הן בשכונות חדשות והן בהתחדשות עירונית, ימצבו את מעמדה של לוד ואת איכות החיים בעיר, כולל חיבור לציר מערכת תחבורה עתירת נוסעים המקודמת בעיר”.

ראש העיר ציין עוד כי “הקמת קניון חדש עם חנויות ממותגות והרשתות המובילות בישראל, הוא חלום מרגש שאני והתושבים מחכים לו שנים. לוד מממשת את הפוטנציאל האדיר שלה גם בפיתוח וקידום המסחר ומרכזי קניות חדשים וממותגים בעיר. הקניון החדש הוא בנוסף למה שכבר בישרנו בעבר שקניון לוד סנטר הוותיק אושר לפינוי בינוי וייבנה מחדש. אני מודה לחברת אאורה על האמון שלה בעיר. שני הפרויקטים כבר עברו אישור תב”ע והיתרי הבנייה יוצאו בחודשים הקרובים. בע”ה נעשה ונצליח!” סיכם יאיר רביבו.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן