news08.net/ads.txt

23,529 זוגות מתחרים על 788 דירות בלוד

23,529 משקי בית ישראלים נרשמו להגרלות על 788 דירות שהוצעו במיזם ‘דירה בהנחה’ של מדינת ישראל, בשכונות החדשות נופי בן שמן והרובע הבינלאומי ניר צבי בלוד, ומתוכם 1,076 תושבי העיר.

עפ”י הנתונים של משרד השיכון, לוד העפילה בהגרלות האחרונות למקום גבוה בביקוש של הזוגות לרכישת דירה למגורים, כאשר בהרשמות להגרלת נובמבר האחרונה, לוד נרשמה כיעד מבוקש ופופולארי לאחר בירת ישראל – ירושלים.

כזכור, ביום חמישי האחרון הסתיימה ההרשמה להגרלה של “דירה בהנחה”. במסגרת ההגרלה הוצעו 3,300 יחידות דיור ב-11 יישובים ברחבי הארץ וביניהם לוד. בסך הכל נרשמו להגרלה כ-57 אלף משקי בית. מאחר שכל זכאי משרד השיכון היה רשאי להירשם לשלושה מקומות שונים, הגיע סך ההרשמות ל-480 אלף. תוצאות ההגרלה יפורסמו בשבועות הקרובים.

“הנהירה של משקי הבית בישראל לרכישת דירת מגורים בלוד, היא תעודת כבוד על העשייה והמהפכה שהעיר עוברת לטובה בכל הפרמטרים” אמר ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו עם פרסום הנתונים ע”י משרד השיכון. “השכונות החדשות שבהליך בנייה כעת במזרח ומערב לוד הן שכונות מפוארות ומפותחות בקנה מידה ארצי והזוגות מבינים את ההזדמנות שלהם להתגורר במרכז הארץ, בעיר שהיא בית חם לתושביה ובמרחק נסיעה קצרה מתל אביב וירושלים הבירה”.

עוד הוסיף, כי “לוד משנה את קו הרקיע שלה, החלה לבנות מגדלי מגורים בשכונות חדשות ובקרוב גם בכל רחבי העיר במסגרת ההתחדשות העירונית – וזה הזמן לקפוץ לרכבת הדוהרת ולרכוש דירת מגורים בלוד, במחיר סביר”.

צילום: מייזליץ כסיף רויטמן אדריכלים (הדמיה)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן