news08.net/ads.txt

לוד: שביתת ארגון המורים בוטלה

בשיחה שהתקיימה ניתנה התחייבות מפורשת לשמירת כל זכויות עובדי ההוראה במקום. לפיכך שביתת האזהרה לא תתקיים

ארגון המורים בלוד הודיע למורות ולמורים המלמדים בעיר כי לאור התערבותו הברוכה של עו”ד אבי סרוסי, יו”ר הנהגת ההורים בעיר נקבעה פגישת עבודה עם מנהל אגף החינוך ביום ראשון הקרוב בנושא המכרז בנעמת, לרבות זכויותיהם במכרז.

לפי ההודעה שנשלחה על ידי מזכיר סניף ארגון המורים בלוד, אסף חגואל, “בשיחה שהתקיימה ניתנה התחייבות מפורשת לשמירת כל זכויות עובדי ההוראה במקום. לפיכך שביתת האזהרה לא תתקיים”.

כפי שפורסם לראשונה בחדשות 08, ארגון המורים הודיע על השבתתת החינוך העל יסודי בלוד על רקע “פגיעה קשה בזכויות עובדי ההוראה בעיר לוד”.

לפי חגואל, עיריית לוד פרסמה מכרז הנוגע להפעלת נעמת כאשר ארגון המורים דרש כי במכרז יווסף סעיף ובו יודגש כי זכויות המורים לא ייפגעו. אלא שהעירייה לא פעלה כך – והמורים כולם הוזמנו לשימוע ביום ראשון הקרוב.

בפועל, הדבר אומר כי לכל המורים אין וודאות לגבי השנה הבאה וניתן לפטרם עד ה-31 במאי.

חגואל: “ארגון המורים דרש מהעירייה סעיף השומר על זכויות המורים – ולא נענה. לפי המכרז, מה שיוצא כרגע הוא שהבעלות הבאה יכולה לפי רצונה הטוב לקלוט או לא לקלוט אותם את המורים.

נכון לרגע זה, ליום ראשון בבוקר הוזמנו כל המורים שכרגע מלמדים בנעמת לשימוע. זהו מצב אבסורדי, העירייה פשוט התעלמה מהנושא”, הוסיף.

כאמור השביתה התבטלה. ככל שיהיו פרטים נוספים – נעדכן.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן