news08.net/ads.txt

לוחות עם סמלים בגנים ציבוריים הוצבו בכדי לסייע לילדים ואנשים עם מוגבלות

חדשות 08 רמלה

כחלק מחודש לאנשים עם מוגבלויות, עיריית רמלה הציבה לאחרונה מספר לוחות תקשורת עם סמלים בגנים ציבוריים בעיר. בעזרת הלוחות יוכלו אנשים שמתקשים בדיבור להביע את דעתם. ראש העיר, מיכאל וידל: “חלק מהמדיניות העירונית שלי כלפי האוכלוסייה המיוחדת”.

במסגרת חודש המודעות לאנשים עם מוגבלויות וכחלק מתהליך הנגשת הגנים הציבוריים, החליטה עיריית רמלה להציב לוחות תקשורת תומכת ברחבי גנים ציבוריים בעיר. הלוחות מספקים מענה לילדים ולבוגרים, המתקשים להביע את עצמם בדיבור, באמצעות הצבעה על אחד מ-18 סמלים המסומנים על גבי הלוחות. לצד כל הסמלים השונים, מופיע כיתוב.

ראש העיר, מיכאל וידל:

“אנחנו ממשיכים בהנגשה עבור ילדים ואנשים עם מוגבלות ועוזרים להם להביע את דעתם בעזרת סמלים וצורות. מחובתנו כחברה וכעיר, להקל ולהנגיש ככל האפשר את השטחים הציבוריים שלנו עבור התושבים והתושבות הזקוקים לכך והצעד הזה הוא חלק משורה ארוכה של צעדים שנקטנו כחלק מהמדיניות העירונית שלי כלפי האוכלוסייה המיוחדת “. 

הלוחות הוצבו, כאמור, במספר גנים ציבוריים ברחבי העיר ומדובר ביוזמה של עיריית רמלה יחד עם קבוצת הורי צמי”ד (הורים מאוחדים  למען ילדים מיוחדים) הסמלים נבחרו מתוך מגוון אפשרויות. חלק מהסמלים הינם: עצוב, אני צריך עזרה, לשחק עם ילדים, שירותים, לשתות, לאכול, לטפס, ללכת הביתה, כיף לי ושמח, לשחק בכדור ועוד. 

צילום: עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן