news08.net/ads.txt

לוחמי האש מנתיבות אירחו ניצולי שואה בהרמת הכוסית המסורתית לכבוד ראש השנה

היום (רביעי) נערך טקס הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה בתחנת הכיבוי נתיבות ואליו הוזמנו 130 ניצולי שואה.

הטקס שנערך מידי שנה לכבוד השנה החדשה שינה את פניו, לוחמי האש במחוז דרום ובסיוע הקרן לרווחת ניצולי השואה במחוז דרום בניהול הגברת צביה דיקמן החליטו להזמין ולארח בתחנה 130 ניצולי שואה מהעיר אופקים ונתיבות. לטובת האירוע גוייסו אוטובוסים שאספו את האורחים מבתיהם בליווי מתנדבים של הקרן לניצולי שואה עד למקום האירוע בתחנה.

את פני האורחים קיבלו לוחמי האש בראשות מפקד התחנה סגן טפסר אבי הרוש יחד עם מפקד המחוז טפסר שמוליק פרידמן ומטה המחוז והתחנה. טפסר שמוליק פרידמן בן לניצולי שואה שיתף את האורחים בסיפור האישי שלו וגרם להתרגשות רבה על פניהם של האורחים ובנוסף הבטיח להם כי אירוע זה יהפוך למסורת במחוז דרום.

האורחים זכו להרמת כוסית משותפת יחד עם כלל העובדים ובנוסף לשי צנוע שהוגש להם ע”י לוחמי האש ונציגי הקרן לרווחת ניצולי השואה בישראל. במהלך הטקס פנתה אחת הניצולות למפקד התחנה סגן טפסר אבי הרוש וסיפרה כמה היא מתרגשת ושמחה להיות נוכחת במעמד כה מרגש וכמה היא מרגישה את אוירת החג יחד עם משפחת הכבאים. בסיום הטקס ערכו לוחמי האש תצוגת תכלית בפני האורחים שהתרשמו לטובה ויצאו מחוייכים.

צילום: זאב דיקמן דוברות כבאות מחוז דרום

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן